Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
vad duktig du är!!! tjohooo duktiga du!! nästa vecka ska jag vara under 100 jag mä!!! hihi
Pandoria. Skitduktigt gjort att halla dig ifran sotsaker. Go girl.
Latur, det fixar du utan problem, du ar nastan dar, bara du far vara frisk Och tack, jag ar faktiskt forbaskat glad.
Tack 100kg! Känner mig riktigt duktig faktiskt :D Pepp pepp till ALLA! Kom vi upp i -20 kg denna vecka tro? inte lika många jättehöga siffror som förra vecka..
Jag såg inte att det var det blå lagets tur att komma på utmaningar. Vi kan göra enligt ditt förslag Havet för vecka 2, så kan det blåa laget komma med nya utmaningar på söndag för vecka 3.
Lexa. då kör vi så. Då funderar ni ut något för nästa vecka.
Pandoria. tror inte vi kommer upp i de 20 kg. just nu är vi på - 5,4 kg. Men det är 9 st kvar som inte lämnat in vikt (jag) är en av dom. Här lär det inte bli minus vad det känns som.
Vad alla är bra!!! Min vikt är 67,8 kg, men det har jag väl sagt? Det går neråt :-) Kram
Beekan. Det stämmer, din vikt har jag redan noterat.
hej ! Nu är det stegräknare på och extra motion som gäller för att få igång fettförbränningen. den här veckan ska bli minus /lena