Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
-0,9kg blev det den här veckan, ny vikt: 78,8kg =) Utmaningarna har gått bra, förutom pyttelite godis i helgen =)
Vikt: 106,7 kg. Vatten: OK Recept:OK, inlämnat av lagkamrat Sötsaker: Mm, har ätit.
utmaningar har gått bra. var väldigt sugen på fika bröd när vi var på fik, men jag lät bli. även tårtan här i lördas. vikten vet jag inte förrän onsdag morgon när jag kommer hem igen.
Vikt: 76,9 kg +0,9kg Vatten: OK Recept:OK, Sötsaker: usch för mycket blir stenhårt i veckan
utmaningar gått bra här med men tyvärr mumsade jag förmycket i lördags vilket straffade sig på vågen idag.+0,7 kg Nu blir det stegräknare på och skärpning,blir så arg på mig själv när jag hade gått ner i fredags. /Lena
ny vikt 100,3 kg vatten ok sötsaker inte alls ok... :S
Ny vikt: 71,0 kg Vatten: ok Recept: ok inskickat av Beekan :) Sötsaker: OK!! Inget alls för min del denna vecka!! :D
just de, rewcept skickade jag in :)
Ny vikt 79,5 (-0,7), sötsaker ok, Är inte inne så ofta och missade utmaningen denna vecka angående vatten och recept. Har nu sett den fina hemsidan. Vårt lag är med på utmaningarna från denna veckan. Rospigg missade också då hon inte heller är här så ofta.
Vad är utmaningarna för vecka 2 ?