icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

BIGGEST LOSER NYSTART 2011!

Veteran
6814 inlägg
29 januari 2011 15:41

Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:

• Mycket engagerad
    472 inlägg
    8 februari 2011 17:26

skit bra juh =)

• Engagerad
    72 inlägg
    8 februari 2011 17:35

kanon!! :)

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    8 februari 2011 19:48

Här kommer ett recept från mig´, jag är med i lag lila Kyckling och baconsås 2 kycklingfileer 1 paket bacon 1 burk fraiche lätt färska champinjoner 1/2 - 1 purjolök !-2 paprikor chilipeppar, cayennpeppar och chilisås efter smak. Stek kyckling och bacon med kryddor efter smak Stek med grönsakerna en stund På med fraichen och chilisås. Puttra en stund. Vi äter den med pasta och jag har inte i så mycket purjo och paprika, för mina killar är lite kinkiga med vissa grönsaker. Jag åt även den här såsen när jag provade GI ett tag då tog jag fet fraiche och gjorde pasta av squars till. Hoppas den smakar....min 9-åring har den som favvorätt!!!

• Veteran
    6814 inlägg
    8 februari 2011 22:20

Kyckling o bacon såsen låt väldigt gott.

• Veteran
    6814 inlägg
    8 februari 2011 22:24

Vad säger ni? Skall vi ha poäng på utmaningar också? Utmaning 1 är tre Olika delar. 1 poäng för varje utförd del. Vad säger ni?

• På gång
    27 inlägg
    8 februari 2011 22:49

Det blir säkert bra.

• Mycket engagerad
    202 inlägg
    8 februari 2011 23:00

- Pandoria, vi får kämpa järnet, ska vi ta de där -20 själva till på sön :-D I wish... hahah, men bra mål att vi alla ska nå - 20 kg, vi försöker iaf, tycker jag, Kram på er alla duktiga kämpare!!!

• Mycket engagerad
    190 inlägg
    8 februari 2011 23:23

Hejsan! Förlåt att jag inte varit så aktiv i den här tråden, har haft ett par veckors paus från matdagboken och min viktminskning, men nu är jag tillbaka på banan! MammaEva - maila mig gärna, du som har plus, så vi kan peppa varrandra och bestämma ett recept :) Havet: Ber om ursäkt! väger mig imorgon och rapporterar! Är det försent får du hoppa över mig denna vecka

• Mycket engagerad
    313 inlägg
    8 februari 2011 23:24

Hej Laturs recept var jattegott. Jag hade i extra mycket chilipeppar. Min ene son ar vegetarian sa till honom la jag i roda linser istallet for kottfarsen och det blev nastan godare, nasta gang ska jag prova samma recept fast med fisk. Jag alskar grytorm soppor och liknande dar det ar allt i ett. Jag ar SA lat nar det galler matlagning. ps, minus 20 later bra, denna vecka och framover ska jag kora jarnet. lycka till alla ni andra, aven om vi inte ar i samma lag sa haller jag pa oss allesammans.

• Veteran
    6814 inlägg
    9 februari 2011 09:05

Matilda. Det är lugnt! Lämna vikten i morgon. Resultatet kommer senare i veckan. Nu har jag varit Sthlm 2 dar, inget fika bröd. Nu blir det att åka buss 5 tim till Småland. Talade om för min dotter att jag inte äter fikabröd så hon vet. Vi kämpar att ta dom 20 kg nästa vecka.