Veteran
6814 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
Jag tycker också så! Jag har alltid varit för dessa belöningar, lyxat till de med godis när jag är glad, ledsen. arg, besviken. trött.. osv listan kan göras lång! den trenden får man försöka stoppa :)
På jobbet i dag bakade vi kladdkaka till eftermiddags fikat. Jag tog ingen bit drack mitt te bara. Sen blev det en härlig promenad vid havet i blåsten 1 Tim.
Ja du (100kg), gör som du känner själv som sagt. Det var inte meningen från min sida att starta nån slags maktkamp om vad som är bäst eller inte. Eller att dizza andras tips. Jag tror att jag i fortsättningen ska strunta i att tipsa från min sida. Bättre att låta andra hållas. (PS. Jag är inte alkoholist, långt därifrån. En flersmåbarnsmor som är egenföretagare och vet vad det menas med att få dygnet att gå ihop...HAR en halv box vitt i kylen, den har varit där sedan 1:a advent) Lycka till allihopa ge järnet i helgen 2 dagar kvar!
Ser fram emot måndag o alla resultat. Vinnande laget 2 poäng. Dom andra 1 poäng. Under gula linjen 0 poäng. Sen tänkte jag 3 poäng om Man tappar 1 kg eller mer. Resultaten kommer i både kg o procent. Det är procenten som räknas där. Ha en trevlig helg allihopa!
Pandoria jag har mailat beekan. Om att du vill ha kontakt. Hon var inne senast den 2 feb såg jag. Hoppas ni får kontakt snart.
Hej hej, jag ber om ursäkt, har missat lite här, men jag är gärna med och på :-) Pandoria, nu kör vi så det ryker :-) Hur ser upplägget ut? Lämnar vikt på måndagar? Ska jag ge nån nu?
Beekan. Denna vecka är det några som lämnat vikten. Alla kom med olika tider. På måndag kör vi igång på riktigt. Sen kommer det utmaningar varje vecka. Varje lag tar varsin vecka. Vi i det cerise börjar. Poäng räkning se ovan.
Det var absolut inte meningen att anklaga någon för att vara alkoholist!! det var endast en jämförelse! Jag är också egen och småbarnsmamma, häst tjej osv, jag ville absolut inte trampa på någons tår utan bara komma med vad jag tror och tycker, är de inte de vi är här för?
HEJ BEEKAN! vad jag har saknat dig :) Hur går det för dig? Jag har stått still i tre dagar (smygväger mig varje dag) :( Men jag hoppas att det släpper till måndag :P
Asch, det ar val ingen anklagelse att vara Alkoholist. Jag har varit pa god vag nagra ganger i mitt liv. Och har varit storrokare. Jag har klarat av att sluta med bagge. Det ar svarare med maten eftersom det ar en accepterad "drog". Men visst spelar socker in. Jag ar tokig i socker och kolhydrater. Later jag bli gar det bra. Men jag far en enorm huvudvark... Dessutom tror jag ju pa att ata ata av allt. Och olika tips om allt fran kromtabletter till vitt vin MOTTAGES TACKSAMT. Jag har ingen utsstakad vag som jag vet vore bast for mig. utan maste prova mig fram. Hade jag det sa kanske jag skulle vaga mindre. Fortsatter att promenera dock. 4 km varje dag i backe. 6 dagar denna vecka. Det gor nastan 2, 5 mil det. Bra va???