Veteran
6812 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
jo precis
håller med ovan två talare
Sitter här och försöker sätta i hop lagen. färgerna blir blå, gul, vit, cerise, svart, röd, grön, lila och orange. Skickade mail till en som var intresserad i andra tråden väntar på svar från henne. Just nu haltar ett lag:) Har utgått ifrån vad vi väger o satt ihop dom med ungerfärligt lika vikt. Alla har olika målvikter.
tack för mailet havet! klart jag vill vara med! här är mina siffror! Startvikt: 105 kg Aktuell vikt: 101,8 kg Viktförändring: 3,2 kg Målvikt: 75 kg (26,8 kg) Midja/höft-kvot: 1,02 Aktuellt BMI: 32,1 Energibehov: 2394 kcal / dygn Längd: 178 cm
Hejsan bra Gill, da forsoker vi bagger tva att ligga under 500 kalorier. idag upptackte jag (mitt fan) att jag kan lagga in en promenad ocksa och genast far jag massor av extra kalorier. Kul.
Latur: Du är en ängel som svarade. nu är vi 18 st. laglistan kommer snart.
KUUUUL
Lag Blå Gillan57 Lexa Lag Gul 100kg Latur Lag Vit Gunillav Chrystal Lag Cerise Lena444 Havet Lag Svart Sampo Labbe52 Lag Röd Erika75 Rospigg LagGrön Carrie89 Tezlan Lag Lila MammaEva Matilda8 Lag Orange Pandoria Beekan
skoj! full fart neråt :)
Hej havet ! Vad kul det känns att få ny inspiration med nya biggest looser nystart 2011 Det är alltså vi som ska viktpeppa varandra det känns jättekul. Nu ska här kämpas om du vill kan du få min mailadress lenagu@rocketmail.com är ju tyvärr inte plusmedlem. mvh lena