Veteran
6812 inlägg
Nytt År Nya Tag! Nu kör Biggest Loser igång igen, Välkommen med! Vi rapporterar in vikten på måndagar! http://www.biggestlosernystart2011.n.nu/ Hemsidan och resultat:
jag vill ha lag oxå de e e som kul
Hur delar du in lagen går du efter hur mycket man behöver gå ner eller åldersmässigt eller hur tänkte du göra? /Lena
Ja lag tror jag på, då får man en eller två kompisar att jobba med och motivera/motiveras av. Jag har en gammal vän med i detta redan, men vi ser bara positivt på om det kommer med en till i samma lag som inte känner någon själv här! Förutsatt att det går att ordna så. Det här ska bli kul tycker jag!
jag skall hålla 500 kal under också
Jag hoppar gärna på! Startvikt: 75,5 kg.
Jag hänger på startvikt 96,7 kg.
Vi är nu 17 st. Har kollat igenom allas profiler och som det ser ut så är det allt ifrån 0,8 - 50,2 kg viktminsking. Är det nån speciell ni vill vara i lag med? Annars tänkte jag dra lott om lagen. Då blir det 9 lag om vi får en till.
jag skulle tycka det var kul om du delade in i så hamnar med någon som har lite samma "viktklass" eller vad ska kalla det. /LENA
håller med Lena, någon i samma 'viktklass' och som har liknande mål som en själv =)
Lena det var ett bra förslag. Då tittar jag på det.