Veteran
6814 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Bra gjort havet! :-) ser så fint och bra ut! :-)
Tack! Nu har jag uppdaterat hemsidan med allt som legat efter, hoppas jag inte glömt något;) Poäng system är inlagt nu som veckovis, individuelt och lagvis. Kom gärna med synpunkter och förbättringar till nästa omg BL. Babs ja jag har semester nu.
LAG VIT: Snotra.............89,0 Anneltls........91,0 Marieros...........89,0 Lizz85..............86,4 purnima............82,9 58Laila.............82,5 Elizzo............... ? smiley81...........?
Har inget att göra just nu. Så jag håller på att fixa en ny hemsida till nästa omgång.
Det blir alltså fortsättning efter sommaromgången? Är det det du menar? Hur orkar du?
Babs2 det blir en fortsättning! Satt och bläddrade igenom gamla BL trådar, för att se när jag drog igång den första och det var den 29 jan 2011. Så det är drygt 1 1/2 år sedan. Då var det inte så många som var med jämfört med vad det är nu. Vi är några som varit med från början. Jag tycker det här är roligt!
Lag GRÖN Fetis50......... 70,6 eovine.......... 68,8 Fislisa........... Linlinn..........70,6 Viveca76...... Kolgrimm...... AnneliL........71,5 Halen89...... million.........
Havet - förstår att du tycker det är skoj, men ändå! Vi är så många! Inspirerande är det. v 32 lag DimgråSand babs2...........................90,9 Nyhyttan.....................xxx Evve_..........................98,2 Mullenutt.....................89,7 JMM.............................xxx Jonnax.........................99,2 Hagalund.....................93,5 Kia66...........................xxx Hoppas att JMM och Kia66 dyker upp med resultat.
Lag marin/turkos: Zaga...76,1 Marolo....75,8 LinusMF....80,4 Midori....79,9 Babydoll...76,4 San...79,0 Marie....62,8 Snuttan...73,2 Hoppas att dessa resultat håller oss ovan gula linjen denna vecka!!
Står kvar på 69,6kg. Tillhör Lag Grön.