Veteran
6812 inlägg
Vi fortsätter med en ny omgång av Biggest Loser! Den håller på till vecka 35 sista veckan i Augusti. FÖRSTA VIKT INLÄMNINGEN ÄR SENAST DEN 4 JULI. Vikterna rapporteras in i respektive lag och sen förs in i denna tråd! https://sites.google.com/site/biggestlosersommar2012/: till Hemsidan där finns lagen och startvikterna.
Ni kommer att vara kvar i samma lag men ev får ni några nya i laget!
Skrivet av: Havet 2012-08-30 07:51:07 Vecka 35 miamagic (82,9).................... Hellen (84.0).........................83,8 BL hösten ksi63 (77,2)..........................77,1 BL hösten koppen (85,1).......................84,5 BL hösten asabe15 (79,2).....................74,2 BL hösten humlan72 (75,7).................... ar2d2 (74,8)..........................73,3 BL hösten Havet (78,7)..........................83,7 med i höst Kamillas (85,8).......................
uppdatering lag körsbär Lena 444...... 98,5 Chrystal...... Sumomatt..... Smurfia.........106,0 Umla............. Arya............. Danni24....... AnnC........... 95,2 fridaeva.....
Sorry havet att det blev en dag försent inlämnat för lag Isblå! Tackar för ditt otroliga jobb! dockor....... bi_ka .....101,7 * fortsätter i höst wonna ......83,8 fortsätter i höst Rosvita .....70,5 *fortsätter i höst Minglan ....... hannahka .... * fortsätter i höst Glaad70 .... 73,2 * fortsätter i höst harley72 .... * fortsätter i höst Booboo.....81,5 * fortsätter i höst
88,3 LAG VIT lite sen... sorry!
jag missade att lämna in min vikt 78,2 kg lag isblå
Jag vill vara med i höst. Har skrivit det förut, men på fel ställe, tror jag. Finns inte med i min lagtråd. San lag Marin/Turkos startvikt 82 Går det att ordna, Havet? Tacksam :)
San du är redan anmäld till nästa omg. Se sidan 49 i tråden där är du med.
Resultat Vecka 35! Denna vecka gick vi ner - 14,5kg Grattis Lag Blå som gått ner mest i procent denna vecka -1,08% Grattis sanleo som gått ner mest i % denna vecka -3,29% Under Gula linjen hamnade Lag Mint ************************************************************** Resultat för hela perioden: Totalt har vi gått ner -119,7 kg Grattis Lag Åskgrå som gått ner mest i procent denna omgång -2,70 % Grattis AnnikaE som gått ner mest i % totalt -12,09% Under Gula linjen hamnade MarinTurkos Nu är hela hemsidan uppdaterad. Jag får tacka alla som har hängt med i denna omgång! Ni som inte hänger med över till BL Hösten får jag önska Lycka till! Ni andra nu skall vi kämpa mot massor av minus och inte massa plus som jag fick denna omgång.
Suveränt gjort havet! Du är bäst!