Nu är vi igång på denna omgång!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermotsommaren2015/home
Gå in på hemsidan ovan och kolla vilket lag ni tillhör. Denna omgång har jag lagt namnen i bokstavsordning i varje lag, lättare att hitta.
Det som gäller nu är att ni rapporterar in vikten i respektive lag, som förs över till BL tråden senast onsdagar, .
Vi är 168 st så ev fel kan finnas, som ändras när dom dyker upp.
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 14 januari.
Härligt Gäng på 168 pers!
Havet, vilket jobb!!!
Men jag har svårt att läsa rubrikerna på hemsidan. Har testat både Firefox och Google
Oj vilket jobb du gör Havet
Tänkte bara kolla det står Madde i lag silver/marin. Skulle bara kolla av om det är mig du menar? Stämde med vikten
madde65 det är du fixar till detta!
babs2 menar du texten till vänster där det står hem, startvikter mm eller menar du det som står ovanför när du öppnar startvikter.
MarieCga det finns 7 lag. Du tillhör lag plommonlila!
Det som gäller nu är att ni rapporterar in vikten i respektive lag........
Vart ska man rapportera in vikten?
Bytt lag hela tiden. Var i hiliapelsin från början, sen cerise eller turkos. Minns inte Men gör inget
Touse du rapporterar in vikten i Lag plommonlila!
Jag är med i lag turkos. Hur funkar det nu? Ska någon i gruppepn starta en grupptråd? Kan inte se att det finns någon för lag turkos?
Hej. Jag är med i samma lag som Diamanda och helt novis....
Vad gör jag nu ?