Nu är vi igång på denna omgång!
Denna omgång delar MD ut 2 st biobiljetter + ett 3 mån plusmedlemskap till den som gått ner mest varje månad!
Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermotsommaren2015/home
Gå in på hemsidan ovan och kolla vilket lag ni tillhör. Denna omgång har jag lagt namnen i bokstavsordning i varje lag, lättare att hitta.
Det som gäller nu är att ni rapporterar in vikten i respektive lag, som förs över till BL tråden senast onsdagar, .
Vi är 168 st så ev fel kan finnas, som ändras när dom dyker upp.
- Ni får ha vilken Vägdag som helst! Men vikterna skall in på onsdagar i BL tråden.
- Första viktinlämningen lagvis skall in 14 januari.
Skanemia denna vecka var lite speciell eftersom det blev några dagar extra. Från startdatum till första inlämning! Därför stora viktminskningar!
Hej Havet!
Funderade på inrapporteringen av vikt i trådarna. Det känns omständigt och är lätt att någon/något faller bort när samma inlägg ska kopieras flera gånger. Vore det inte bättre om alla rapporterade i ett kalkylark på Google Drive? En flik för varje lag och en flik för sammanställning. Det underlättar också för dig som sammanställer eftersom man kan koda så att allt sker automatiskt.
Jag vet inte hur bra koll du har på Excel och Google Drive så gjorde ett snabbt exempel här.
Mvh ewq / Ewa
Ewq håller med dig att någon faller bort när flera är inne och kopierar.
Resultaten gör jag i excel. Google drive har jag noll koll på , inte hört talas om
Ditt exempel var jätte bra!
Havet: Google Drive är en typ av molnlagring. Man kan skapa eller ladda upp filer som sedan sparas på internet och kan delas med andra. Har du redan en färdig excelfil som du använder så kan du ladda upp den och be alla fylla i sina vikter i den istället för att du måste sitta och fylla i allt själv. Säg till om du vill ha hjälp med det isf.
Hur får man mer läsare på sin blogg?
ewq får kolla upp detta just nu sitter jag på båten till fastlandet. Vill gärna ha din hjälp! Säger till när jag är hemma igen! Tack!
Vikterna skall in som vanligt på onsdag!
Resultaten kommer lite senare denna gång. Just nu sitter jag på båten mot fastlandet på 5 dagar för mys med mina barnbarn och barndop och träffa mina bägge barn.
Skanemia jag gick in på din blogg och hittar inga inlägg efter sommaren 2014. Man måste nog ha aktuella inlägg och gärna lite spännande rubriker.
Min blogg är sen i helgen. Hade den inte ens 2014
Du gick nog in på matdagbokens. Den skriver ja inte i