Veteran
6814 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Lag Violett består av: Viola90 77,9 paideh 77,8 gunella 79,0 jojjan3 80,0 Singer66 80,0 Meowth 80,0 Gulima 80,0 AnnaGlad 80,2 razor 81,5 Bamlina 82,0 JWE75 82,0 Nillanil 82,2 Emmsans 83,2 Aej67 83,4 Mickes 83,5 nonfool 78,2 Flera av er verkar inte ha hittat vår tråd men den heter Lag Viloett BL 2013! Välkomna in! :-)
Havet hur går inlämningen på onsdag till för lagen? Jag har lagt upp tråden men vet inte hur det går till? Flera lag vill ha vikten inlämnad redan på tisdag. När vill du ha allas vikt senast på onsdag?
tror du att man kan få vara med?? startvikt 89.6
gastindu är välkommen! Återkommer i morgon vilket lag nonfool återkommer med svar till dig i morgon.
Ni som inte hittat till erat lag. Kolla eran mail, mailar till er vilket lag ni tillhör. Några är anonyma så dom får kolla in länken till hemsidan ovan.
gastin du är välkommen! Du tillhör lag Turkos BL 2013
Hur fungerar det att vara med? Jag skulle gärna vilja vara med om det går? Mvh Marie
majsanst skriv in din vikt här så återkommer jag med vilket lag du tillhör.
Kan man fortfarande anmäla sig? Jag vill vara med! :-)
otta kom in med en vikt.