Veteran
6812 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Mikkan välkommen igen! Nu ger vi järnet 2013 och når våran målvikt!
Hur funkar det? Kan man bara ha en chans att vinna något om man har mycket att tappa?
Shit missade länken. Ska kolla nu.
Tack Havet för en fantastiskt fin uppläggning av denna tråd och allt arbete du lägger ner. Jag fortsätter gärna nästa år om jag får hjälp med att föra in vikten av någon lagmedlem som jag fått nu i höst. Jag rapporterar vikt mån-eller tisdag. GOTT NYTT ÅR!!!
Jag är på
Vill oxå vara med igen. Kram
Jag vill vara med denna gång igen men min fråga är varför åker ingen ut tänkte då kanske man kämpar på lite extra de som åkt ut skulle ju fortfarande vara med men ej i själva tävlingen ex vecka ett så har lag vit gått ner minst i procent då har de en vecka på sig att gå ner och vecka 2 åker en ur lag vit ut men får fortfarande vara med och heja på sina lagkamrater men inte räkna med denna persons viktnedgång ja något sånt detta var bara ett förslag :)
Jag är gärna med, vilken kul grej! :)
Jag vill jättegärna vara med! :D
84,3 startvikt för mig :)