Veteran
6812 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Hej! Jag vill också vara med...85 kg väger jag!
Vill vara med. 100,7kg
Roligt att så många hänger på, just nu är vi 84 personer när alla har lämnat sina startvikter!
63
Finns det plats för en valross till? 110,3 kg
Jag vill vara med men hittade inte mitt inlägg...kanske blev fel när jag skrev sist. Men kommer in med vikten imorgon då jag har vägdag onsdagar. Tänkte höra ändrar du färgerna till denna omgång eller ska du köra med dubbelnamn osv.? tänkte ifall du slår ihop lag igen längre fram? Jag är iaf peppad till 1000 :-) detta år är vårat då vi ska lyckas! :-)
Hej, lämnade in startvikten igår, men vill ändra den. Väger 74 kg, inte 73,5 som jag skrev igår. :/
Hej! jag skulle jätte gärna vilja vara med. Men är det du som fixar lagen, jag känner ingen. Måste jag vara plusmedlem så blir jag det. Vikt idag 83.4 kg
chiliapelsin 100 kg nu 96.8 Och Jag hoppas 2013 blir ett bra ar. En sarskild halsning till dig havet.
Hej jag skulle också vilja vara med här