Veteran
6812 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Jag vill också vara med min vikt är 106,8 kg.
Jag skulle också gärna vara med men jag ammar just nu och märker att det påverkar min viktnedgång negativt, min kropp verkar inte vilja släppa några kilon under tiden jag ammar - efter mina andra graviditeter har viktnedgången börjat komma först när jag slutat amma... Kan jag hänga på trots detta eller ska jag vänta tills jag är klar med amningen?
Jag hänger på också startvikt 95,2.
Jag vill vara med 94,1
Vill absolut vara med! Inkommer med vikt imorgon bitti.
Kanske en sån här grupp man skulle behöva vara med i för att orka med sin viktnedgång :) Jo jag vill vara med :)
Jag vill också vara med! Startvikt: 90,5 kg
Jag är med men har ingen våg som kan ge startvikt förrän 6/1 men när jag vägde mig på ett läkarbesök i december så vägde jag 72,9 kg.
Ja vill också vara med Start vikt idag 87:4
Jag vill gärna vara med. Startvikt 91.1kg.