Veteran
6814 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
För sent, jag vet, men min vikt är nu 80,4.
@@@@@@@@"
Komplettering från Lag Åskgrå-Isblå: Fiction 69,2
Vilken dag kommer uppdateringen av resultatet? Är det på fredagar?
Det är olika dagar beroende på hur jag jobbar. Skall försöka hinna göra detta i morgon.
Tack, Havet, för det xtra jobb du lägger ner. Och trevlig fredag och helg allihopa!
Havet, hur gör jag nu när jag ska resa bort? De blev hastigt bestämt igår att jag reser till Alanya (med jobb) på söndag natt, är tillbaka torsdag e.m. Ska jag komma in med vikten då eller ska jag vänta en vecka till?
Lag Dimmigt körsbär Fetis...................... 71 hagalund..............93.9 babs2...................89,3 evve_....................99,1 jonnax..................98,9 Lena444............. 83 Chrystal.............. AnnC.................... Mano70.............. Cabass................. 89,4 Thyndra............... 87,4 Mezcal88..............87,5 Gorgo................... Vickan15..............94,6 MikaTela............... 88,6 Danni24...............102,9 monika12............. 100,5 monosc.................. 86,5
AnetteP du kan komma in med din vikt på fredag. Noterar detta.
Försök till uppsamling: Fetis...................... 71 hagalund..............93.9 babs2...................89,3 evve_....................99,1 jonnax..................98,9 Lena444............. 83 Chrystal..............103,2 AnnC....................?????? Mano70..............91,2 Cabass................. 89,4 Thyndra............... 87,4 Mezcal88..............87,5 Gorgo...................?????? Vickan15..............94,6 MikaTela............... 88,6 Danni24...............102,9 monika12............. 100,5 monosc.................. 86,5 Någon som sett till resultat från AnnC eller Gorgo?? Har försökt att leta både på denna tråd och på BL. Kompletterade Thyndras inlägg med Chrystal och Mano. Det är kanske bäst när man är sen att man bara lägger in sin egen vikt. Om Havet kollar Thyndras inlägg missar hon Chrystal och Mano, men å andra sidan lusläser hon nog tråden och hittar deras resultat också.