Veteran
6814 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
monosc varför jag skriver @@@@ eller något andra tecken är att markera för mig vart jag var senast när jag skrev ner resultaten. Inget annat.
aha! blev bara nyfiken.
Resultat Vecka 5! Denna Vecka gick vi ner -30,3 kg Grattis monkey70 i Lag Turkos som gått ner mest denna vecka med -3,43% Under Gula linjen hamnade Lag SilverMarin
Nu är hemsidan uppdaterad med allt! Lite ändring med poängen är gjord. Nu får även 2:a och 3:e plats poäng i varje lag. Vad vi är duktiga och kämpar på! Inget Lag var på Plus sidan utan vi håller ett minus först. Väldigt jämnt även denna vecka mellan oss.
TACK för allt jobb du lägger ner på oss andra, Havet!!!!
Håller med Mamma Eva
Tack!
Du är toppen Havet - snyggt och prydligt!
Tack Havet du är kanon, nu fick jag peppingkrafter igen :-)
Tack alla! Det kändes jätteroligt att fast jag inte gjort så mycket så gav det resultat. Denna vecka har jag varit lat i motionen vilket syns på resultatet men som mamma haft jobbigt med sjuka barn, lyckligtvis är de friska nu så det är bara att köra igång med motionen nu... Största skillnaden var att jag rör mig mer, slutat äta godis och kaffebröd, tänk vad detta lilla gör...:) Vikt idag är: 90 kg, som förra veckan, men inte nästa vecka :)