Veteran
6814 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
V. 7 Dimmigt Körsbär Fetis...................... 72,4 hagalund.............. 94,0 babs2...................89,4 evve_.................... 99,0 jonnax..................99,2 Lena444............. 79,9 Chrystal.............. AnnC.................... 92,2 Mano70..............90,4 Cabass................ 87,6 Thyndra............... 89 Mezcal88.............. 87 Gorgo..................99,0 Vickan15..............94,0 MikaTela............... Danni24...............99,7 monika12............. 98 monosc.................. 82,5
Sorry Havet... Jag jobbar lite för mycket nu. Ingen kul vikt...83,3!! Lag åskgråisblå
idag var min vikt 67,2
Men vad roligt!!! Trodde absolut det var för sent. Började den 3/1 på vikt 122.2 men sen har det bara gått utför=) Nu imorse låg vikten på 104,5. Tack för att jag får vara med. Ha en trevlig kväll!!!
Gela71 > Hur har det gått så fort? Tips att ge?
Hej Som jag skrev i vårt lags tråd (violett), stressig vecka, dagvill och nu bortrest så har jag helt missat vägningen. Om det fortfarande går så får ni ta förra veckans vikt. Sorry
välkommen Gela71
Singer66 noterar förra veckan på dig. resultaten kommer tidigast söndag kväll! Jobbar extra denna helg.
Ja, verkligen:-) Tack Havet!