Veteran
6814 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
vikt 100,3 missade att lämna med laget! dimmigt körsbär
Jag kliver av Biggest Loser. Är så nära min målvikt, men känner bara en massa press och stress ang. vågen nu. Ska ta det lugnt och ladda om. Lycka till allihop, ni rockar! Kram!
hej här går det inge bra alls en massa sjukdomar och en massa godis har passerat min kropp glömde helt bort att skriva in min vikt vägde mig i morse och fick en chock vikten blev 68,4 hoppas det är ok men glömde väga mig i tisdag det är min väg dag
Bravo AnnikaE Jag fortsätter så kanske jag också kan komma närmre min målvikt och känna som du Lycka till med omladdningen
Lag Dimmigt Körsbär v 9 Fetis...................... hagalund.............93,8 babs2...................90,2 och får stå så även vecka 9+10, då jag saknar våg och dator evve_.................... 98,6 jonnax..................98,7 Lena444.............80,2 Chrystal.............. AnnC....................91,7 Mano70..............89,8 Cabass................ 87,2 Thyndra............. Mezcal88..............87,2 Gorgo............ Vickan15............. MikaTela............... Danni24............... monika12.............98 monosc..................80,3
Havet - jag hoppar BL, hoppas det går bra för alla och lycka till!
Tack Rogann! Lycka till! Du fixar det!
Sitter på gymmet och väntar på att 5 timmar långt Vasaloppspinning pass skall börja kl 8.
5h pass cykel... Herregu... Det hade jag aldrig orkat.