Veteran
6812 inlägg
Låt 2013 bli ditt Vikt ÅR! Första vikt inlämningen i lagen blir onsdagen 9 jan. Denna omgång håller vi på till 1 Maj! Ni som undrar vilket lag ni tillhör Klicka på LÄNK till nya hemsidan. Klicka sedan på Lagindelning, där ser ni vilket lag ni tillhör. Skriv sedan Lagets namn i sökrutan uppe till vänster o vips (förhoppningsvis) har ni hittat "hem" https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home Till Nya hemsidan!
Meowth. Vem som helst av er som är kvar kan rapportera!
Har dåligt samvete att inte resultaten kommit in! Snart kommer vecka 12 resultat! Lag Violett som Babs2 skrev så kan vem som helst i erat lag lämna in vikterna! För vecka 12 har jag varit inne på er lagsida och hämtat vikterna.
Resultat Vecka 12! Denna Vecka gick vi ner -28,9kg Grattis Lag Vårgrön som vann denna veckan! Grattis Havet i Lag SilverMarin som gått ner mest denna vecka med -2,96% Under Gula linjen hamnade Lag ChiliApelsin
Stort Pepp till dig Havet - håll i nu :-) och tack för dina insatser med att bokföra vår vikt.
God morgon! Tack Havet! Då kan jag försöka mig på uppdraget. God, ny vecka önskar Meowth.
Resultat Vecka 13! Denna Vecka gick vi ner -15,5 kg Grattis Lag BlåVit som vann denna veckan! Grattis Sarakatt i Lag Turkos som gått ner mest denna vecka med -2,62% Under Gula linjen hamnade Lag Dimmigt Körsbär
Bra jobbat alla!
Resultat Vecka 14! Denna Vecka gick vi upp 4,6 kg. Sviter efter påsken! Grattis Lag Åskgrå/Isblå som vann denna veckan! Grattis Meltem i Lag BlåVit som gått ner mest denna vecka med -3,77% Under Gula linjen hamnade Lag SilverMarin Verkar som att dom flesta har haft en tuff påskhelg med god mat! 3 av 8 Lag hade minus i sammanställning dom andra lag var det plus framför! Men nu ger vi järnet dom sista 4 veckorna som är kvar och vänder resultaten till minus i stället.
Havet: Något har inträffat och jag behöver hoppa av. Vill bara passa på att höja dig till skyarna för allt jobb du lägger ner! //Vickan15
vickan15 Tack! Lycka till!