Nu vänder vi blad. Startar, startar om, eller fortsätter beroende på hur vi skött oss tidigare. Välkomna hit! https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home till hemsidan för Biggest Looser 2014. Här kan man se resultaten mm http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=10060&Sida=15 till tråden där resultaten rapporteras senast kl 21 på onsdagar. Första vägningsrapport onsdag 8/1, du väger dig den dag du själv vill.. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden
Dimmigt körsbär vecka ........
Fetis50 (73,8) ......
hagalund (84,4) ...
babs (94,7) ..........
Evve_(99,1) ,,,......
Jonnax (103,3) .....
Thyndra (104) ... .
Mezcal88 (90,8) ....
Lena444 (88,7) .....
Audrina (74,1) .......
tjofnatt (84,6) ........
Vårbarn (87,2) ......
Bullmaja (88,0) ......
Wahlsten (88,0)......
Triggy (87,2)...........
Crystal (.98,8)...............
Blifast (82,7)............Satsar på uppgång och syskon!
halen89 (80,4).........
AnnC (103,2.).........
Godmorgon! Här kör också gruppträningen igång på allvar nästa vecka, på söndagar blir det afrodans och på torsdagar blir det medelgympa. Däremellan ska jag ta mig i kragen att promenera. Igår bokade vi en resa till Gran Canaria, vi åker redan 31 januari, ska försöka plocka bort något kilo innan dess i alla fall. Ha en bra fredag alla dimmiga körsbär! Pepp
Går bättre än jag trott denna gång, maten fungerar och motionen känns inspirerande igen. Huvudvärken är borta och jag känner mig piggare och gladare. Så detta kommer att gå vägen :)) pepp pepp på er alla :))
Dimmigt körsbär vecka 3 Fetis50 (73,8) ... hagalund (84,4) ... babs (94,7) ... Evve_(99,1) ,,, Jonnax (103,3) ... Thyndra (81,2) ... 81,3 Mezcal88 (90,8) ... Lena444 (88,7) ... Audrina (74,1) ... tjofnatt (84,6) ... Vårbarn (87,2) ... Daro (88,0) ... Bullmaja (88,0) ... luggan (89,0) ... Anita49 (85,2) ... Sinem (86,8) ... Kitte (startvikt)..... Wahlsten (88,0)..............
Ojdå, nu drog jag ner oss under gula linjen förra veckan..... förlåt.... - 1 kg den här veckan hjälper siffrorna för vecka 3 i alla fall :)
Thyndra hur såg tabellen ut när du tittade? På min data håller inte kolumnerna ihop när jag sparat.
Havet, det såg bra ut tycker jag. Enda felet är att Dimmigt Körsbär hamnade under gula strecket.......
Haha Thyndra, den där lilla detaljen att hamna under gula strecket ;)
Då är det datan här som är knäpp! Tack! Nu är det fixat,nu är ni över;) Dimmigt körsbär GULA LINJEN
VA!!! Fattar ingenting! Visst ligger vi under gula linjen?
Jag får det också (tyvärr) att vi är under gula linjen. Men vi KOMMER IGEN!!!