Nu vänder vi blad. Startar, startar om, eller fortsätter beroende på hur vi skött oss tidigare. Välkomna hit! https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home till hemsidan för Biggest Looser 2014. Här kan man se resultaten mm http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=10060&Sida=15 till tråden där resultaten rapporteras senast kl 21 på onsdagar. Första vägningsrapport onsdag 8/1, du väger dig den dag du själv vill.. Alla ansvarar för att kopiera in resultaten till BL-tråden
Dimmigt körsbär vecka ........
Fetis50 (73,8) ......
hagalund (84,4) ...
babs (94,7) ..........
Evve_(99,1) ,,,......
Jonnax (103,3) .....
Thyndra (104) ... .
Mezcal88 (90,8) ....
Lena444 (88,7) .....
Audrina (74,1) .......
tjofnatt (84,6) ........
Vårbarn (87,2) ......
Bullmaja (88,0) ......
Wahlsten (88,0)......
Triggy (87,2)...........
Crystal (.98,8)...............
Blifast (82,7)............Satsar på uppgång och syskon!
halen89 (80,4).........
AnnC (103,2.).........
Har ni bytt förnamn i överskriften;) dimmugt
Bra, nu ska jag lägga mitt gamla osunda liv bakom mig! Jag har ett nästan oanvänt Friskis o Svettis kort, men idag stack jag dit och var med på Afro dans. Riktigt kul, men jag undrar om jag kommer ur sängen imorgon. Haha Havet, ja vi bytte namn ... hoppas du känner igen oss i alla fall ;) vi tänkte att lite omväxling förnöjer.
♥Havet - det är bara jag som är lite dimmig, fast jag skyller på att datorn inte skriver det jag tänker. Nu ni alla DIMMIGA, nu är det dags! Senast 5/1 ska startvikterna in. Byt ut X mot startvikt och skriv samma siffra efter punkterna också, så är tabellen lätt användbar sen också. ♥ ................................................................................... Dimmigt körsbär Startvikter våren 2014 Fetis50 (X)............ Återkommer med min vikt 7 januari, hagalund (X)........ babs2 (X).............. Evve_ (X)............... Jonnax (X)..... .....åter tillbaka 1/1,, Thyndra (X)............... Mezcal88 (X)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (X)................ Lena 444 (X)............. Audrina (X)
Jag SKA avsluta året med en vägning imorgonbitti! NU kör vi! Jag ska ta en promenad idag och sedan brukar jag köra styrketräning efter min promenad funkar riktigt bra och jag kan ju fortfarande ha jeansen som är en st mindre än mina vanliga :-)
De skall bli spännande att hänga på i er grupp. Tack alla välkomnande Känner nu att de behövs göras en del justeringar i mitt liv och då passat detta mig utmärkt. Ha en bra dag
Jag har idag börjat fylla i shape up club där man räknar kalorier. Morgondagen lär ju inte bli nådig men det vet jag innan. Jag ska ta en långpromenad imorgon och styrketräna lite innan så att jag kompensera resten av dagen :-)
Första vattenträningen (2 pass) på länge och promenad tor mellan stan och badet på ishalka, men underbara ICEBugs fixar det. Tänker ta startvikten 1/1 eller 2/1 - det gäller att få den så hög som möjligt - eller?
Det ska bli så skönt att komma igång igen!!
Oj, så duktiga ni är allihop! Jag hade tänkt gå till Friskis idag också men kom knappt upp ur sängen för träningsvärken, så det blir en promenad med maken. Ska verkligen försöka göra något varje dag, åtminstone nu när jag är fri. Eftersom jag har måndag som min vägdag skriver jag in min startvikt redan nu (även om jag inte hade tänkt tänka vikt under ledigheten, gäller ju att passa på när man är peppad)! Startvikten är 6 hg plus om man jämför med förra startvikten ... vet inte vad man ska säga! Gjorde jag rätt som skrev startvikten både inom parentes och även efter punkterna, i annat fall får ni gärna korrigera det om ni vill. Ha det bra allihop, pepp till er! Dimmigt körsbär Startvikter våren 2014 Fetis50 (73,8)............ 73,8 hagalund (X)........ babs2 (X).............. Evve_ (X)............... Jonnax (X)..... .....åter tillbaka 1/1,, Thyndra (X)............... Mezcal88 (X)............. nästa vikt 8/1-14 3siffror (X)................ Lena 444 (X)............. Audrina (X)
Gott Nytt År!