Dimmigt körsbär hösten 2014, startvikter inom parentes.
Fetis50----(74,6)..........
hagalund -(80,6)..........
babs2------(94,1)..........
jonnax------(103,1).......
Thyndra----(108,1)..........
Lena444---(96,2).........
Audrina----(72,1)..........
tjofnatt----(80,8)...........
Bullmaja--(87,5).........
AnnC------(103,7).......
lenamaria-(93,3)........
Triggy.(80,4).............
Blomfrun.(91,4)........
Lijepa......(86,1)........
leaa.........(92,3)........
Mescal (86,6)
UlletW (80,7)......
Var noga med att kopiera SENASTE inlägget, så att ingen tappas bort
Rapport av invägning är onsdag senast kl 21. Som vanligt rapporterar den som lägger in sin vikt sist vidare till BL-tråden.
Om man rapporterar ännu senare måste man förstås rapportera till BL-tråden också!
Pepp till oss alla!
-------------------------------------------
Länk till hemsidan
https://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2014/taevling
Är någon gullig och skriver in min vikt som är 91.6. Tack på förhand. Jag vill passa på och önska er ett gott slut och ett Gott Nytt År.
Dimmigt körsbär vecka 1
Fetis50----(74,6).......... Gör uppehåll, kommer tebax efter nyår.
hagalund -(80,6)..........
babs2------(94,1)..........94,7
jonnax------(103,1)....... (tillbaka v.2)
Thyndra----(108,1)..........**
Lena444---(96,2).........
Audrina----(72,1)..........kommer till baka efter nyår.
tjofnatt----(80,8)..........får också återkomma efter nyår pga resa fram till 5/1 = ingen våg.
AnnC------(103,7).......*
lenamaria-(93,3).......91.6
Triggy.(80,4)............
Mescal (86,6).....****
UlletW (80,7)......*
Gott Nytt År till er alla Dimmiga körsbär!
Mannen och jag har precis bestämt att vi ska börja på viktväktarna den 5 januari, då får det minsann vara slut på frossandet.
Kram till er alla!
Låter bra Fetis, men visst blir du kvar här också? Viktväktarna är suveräna, bara man gör det man ska. Deras "mättande dag" är väldigt enkelt och registrerar man på nätet fungerar det perfekt, fast man måste ju lägga ner lite arbete på att lägga in favoritrecept och favoritmåltider, så att man lätt kan välja.
Jag är sen rätt länge ONLINE-medlem, men inte aktiv, fast jag funderar på att ta mig i kragen. Kanske blir det ett nyårslöfte nu när jag snart inte kan skylla på onda knän, att jag inte kan röra mig som jag vill.
Gott Nytt År till er alla!
Klart jag blir kvar här Babs, utan er klarar jag det inte.
Jag gick ju med i Viktväktarna och var riktigt på gång i mars, men när vi råkade ut för bilolyckan i april tappade jag all motivation, sedan har det varit svårt att komma igen. Felet jag tror jag ofta gör är att jag ska ändra på allt samtidigt. Det ska ändras på kosten, jag ska börja på gym osv. Det håller några veckor sedan faller korthuset. Denna gången har jag bestämt mig för att börja med kosten och efter ett tag lägga till lite promenader för att så småningom öka på. Ett annat fel jag gör är att jag har så himla brått, vilket ofta leder till besvikelse. Denna gången har jag sagt att jag nöjer mig med ett kg/månad, blir ju ändå 12 kg till nästa nyår.
Hej alla glada dimmiga körsbär Här går det mindre bra m vikt Men lovar komma igen efter nyår Och ta nya tag igen gott nytt år
Hej och Gott Nytt År ! Kan någon lägga in min vikt i dag jag inte har tillgång till datorn. Min vikt 80, 6 så lite upp nu i jul.
Men nu är det nytt år och nya friska tag och mera kämpar glöd tillsammans här i våran grupp.
Även jag har funderat på viktväktarna, just för att få den där piskan på sig, är nu upp i 107,1 känns fruktansvärt.
Ikväll är det nyårsafton så ska ha roligt. Sedan behövs en ordentlig förändring i smått och stort.
jag blir även arbetslös efter nyår, stressen runt mitt nuvarande arbete ( de vill ha mig kvar tycker jag gör ett bra jobb, de har pengar, men ledningen vill inte att jag ska bli lasad) har tärt på mig.
Så vare sig jag vill eller inte ser saker annorlunda ut, och försöker peppa mig på att ta itu med vikten då jag nu kommer att ha all tid jag vill för det.
Dimmigt körsbär vecka 1
Fetis50----(74,6).......... Gör uppehåll, kommer tebax efter nyår.
hagalund -(80,6)..........80,6
babs2------(94,1)..........94,7
jonnax------(103,1)....... (tillbaka v.2)
Thyndra----(108,1)..........**
Lena444---(96,2).........kommer till baka efter nyår.
Audrina----(72,1)..........kommer till baka efter nyår.
tjofnatt----(80,8)..........får också återkomma efter nyår pga resa fram till 5/1 = ingen våg.
AnnC------(103,7).......*
lenamaria-(93,3).......91.6
Triggy.(80,4)............
Mescal (86,6).....****
UlletW (80,7)......*
Har rapporterat. Gott Nytt År!