Nu börjar vi på ny kula.
Många nya är vi. Nu ska här kämpas.
Startvikt står inom parentes efter namnet. Säg till om något blivit fel!
Länk till tråden där resultaten läggs in:
http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=11023
Länk till resultatsammanställningarna:
https://sites.google.com/site/biggestlosermotsommaren2015/home
Dimmigt körsbär vecka ... (låt raden följa med)
acki (96,5).......
Audrina (74,0).......
babs2 (94,7)----
Bullmaja (89,0)....
Fetis50 (72,5).....
Hagalund (80,6)......
Jonnax (100,5).....
KickanXL (96,6).....
koppen (97,7).....
Kulla (95,8).....
leaa (86,5).....
Lena444 (102,0).....
lenamaria (94,1).....
Rocker66 (88,5).....
skanemia (97,7).....
Stotgan (97,4).....
Syster66 (98,3).....
Titania (98,3).....
tjofnatt (82,1).....
Hej Rocker 66
Det är Havet som fördelar oss på grupper, men om du skriver till henne och ber att få vara med oss kan det gå bra.
Hej och gott nytt år på er allihop !
Ser att ni är "still going strong" här inne, härligt! Jag vill bara tala om att jag har funderat över mina mål, vikt och strategi ett tag nu och kommit fram till att jag skall göra en förändring. Tyvärr kommer jag då inte att delta i Biggest loser fortsättningsvis . Jag kommer definitivt inte att sluta tänka på vad jag äter, motion osv, tvärtom, men jag tänkte lägga mer vikt på långsiktigt resultat och mitt mål är att i vår/sommar delta i ett/flera 5-10km lopp! Alltså kommer jag inte att sätta viktnedgång i första hand ( jag tror att det kommer av sig självt på vägen) och inte väga mig mer än max 1gång per månad! Jag ser fram emot att nå mina mål i löpning, bli snabbare, starkare och förhoppningsvis se min vikt gå nedåt . Jag kommer att finnas kvar här på mdb och kikar nog in då och då för att se hur ni sköter er .
Massor med pepp och lycka till er allihop!
Lycka till Triggy! Berätta gärna hur det går, kanske det driver på oss andra!
Pepp
Lycka till Triggy! Och som Babs skriver, du får gärna titta in och berätta hur det går för dig!
Havet har aviserat en ny omgång av Biggest Loser 2015, jag hoppas att så många som möjligt från oss dimmiga körsbär hänger på. Jag gör det definitivt. Imorgon blir det invägning på viktväktarna.
Pepp till er alla!
Jag är med i nya bl 2015. Vill så klart vara kvar här med er
ska vi anmäla oss i gruppen eller gör vi det själva till havet?
Varit och vägt in mig på Viktväktarna idag, gick med i deras erbjudande med en månad gratis om man sedan betalar i sex månader. Nu finns ingen återvändo. Jag vägde in på 72,5 inte så farligt som jag trodde. Målet är 60 kg.
Jag tänkte lite som du Hagalund, jag vill också vara med här ...
Fetis50----().......... 72,5
hagalund -().........
babs2-----(94,7)..........
jonnax-----()....... (tillbaka v.2)
Thyndra---().........
Lena444--().........kommer till baka efter nyår.
Audrina----()..........kommer till baka efter nyår.
tjofnatt---- ()..........återkommaer efter nyår pga resa fram till 5/1 = ingen våg.
Bullmaja-- ().........
AnnC------ ().......
lenamaria-().......
Mescal ()....
UlletW ()......
Jag har gjort anmälan till biggest loosers våren 2015. Vikten har gått upp till 94.1 kg. Sa att jag ville vara kvar i den här gruppen.
Jag kan anmäla hela gruppen, ska vara inne senast 9/1, så skriv in era startvikter inom parentesen och ni som inte vill vara med skriver det.
Första invägningsresultat ska sen in senast 14/1, så passa på och sätt högsta vikt som start.
Fetis50----(72,5)..........
hagalund -().........
jonnax-----()....... (tillbaka v.2)
Thyndra---().........
tjofnatt---- ()..........återkommaer efter nyår pga resa fram till 5/1 = ingen våg.
Bullmaja-- ().........
AnnC------ ().......
lenamaria-(94,1).......
Mescal ()....
UlletW ()......
Fetis50----(72,5)..........
hagalund -().........
jonnax-----(100,5).......
Thyndra---().........
Bullmaja-- ().........
AnnC------ ().......
lenamaria-(94,1).......
Mescal ()....
UlletW ()......
Nu är jag tillbaka igen! Vågen visar till och med -0,4 kg från vikten före jul, men det kanske ska tilläggas att jag tyckte att det var svårare med mat och motivation i början av december som det har varit under ledigheten. Dock har en och annan middag med nära och kära gjort sitt, men att vågen inte visar en större plus är ett bra startläge för året tycker jag.