Nu börjar vi på ny kula.
Många nya är vi. Nu ska här kämpas.
Startvikt står inom parentes efter namnet. Säg till om något blivit fel!
Länk till tråden där resultaten läggs in:
http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=11023
Länk till resultatsammanställningarna:
https://sites.google.com/site/biggestlosermotsommaren2015/home
Dimmigt körsbär vecka ... (låt raden följa med)
acki (96,5).......
Audrina (74,0).......
babs2 (94,7)----
Bullmaja (89,0)....
Fetis50 (72,5).....
Hagalund (80,6)......
Jonnax (100,5).....
KickanXL (96,6).....
koppen (97,7).....
Kulla (95,8).....
leaa (86,5).....
Lena444 (102,0).....
lenamaria (94,1).....
Rocker66 (88,5).....
skanemia (97,7).....
Stotgan (97,4).....
Syster66 (98,3).....
Titania (98,3).....
tjofnatt (82,1).....
Jenn84a, ja det kan vi göra, om du inte har fejjan
Babs2 hoppas hemsidan är lättare att läsa nu
Jo det har jag. Men du kan maila mig först på smiletjejen_84@hotmail.com
Klart vi peppar dig Skanemia. Har du någon mailadress? Jag är inte plusmedlem så jag tror inte jag kan skicka meddelande via Matdagboken.
skane76@hotmail.com
Pepp skanemia ....och till oss alla andra som kämpar här.

Pepp pepp. Även om ja inte lär klå de % som går ner 6-8 kg/v
Skanemia - Det kanske är kilon de precis gått upp genom idogt ätande över jul och nyår, de lossnar rätt lätt.
Även om man blir less att höra det så är en långsam nedgång bäst. Man ska ju träna in ett nytt sätt att leva!
Håller verkligen med dig Babs om att en långsam viktminskning är det bästa. Jag tror att det blir mycket lättare att hålla sig kvar då. Trots det blir jag alltid så himla otålig. Precis som du skriver måste man ju lära sig att leva på ett nytt sätt, annars är man snart tillbaka på ruta ett igen.
Jag är precis hemkommen från en lång promenad längs havet. Vilket härligt väder, solen som skiner från en klarblå himmel. Nu ska jag hänga med maken på hockey, ska bli spännande.
Pepp till er alla!
jag håller med att 5-6 kg / vecka är helt otroligt bara att gratulera men jag känner samma hur kommer man dit !!!??? jag kämpar att komma ner 0,5 kg per vecka och har jobb med det. Det är sååå lätt att gå upp några kilo och sedan när man skall bita i det sura äpplet är det inte lika lätt. Ibland undrar jag vad gör jag för fel !!!Jag skriver in varje dag i matdagboken och försöker hålla mig till mitt kcal intag.
Idag kommer jag dock att falla ur ramarna när sonen skall firas på Rose Garden och deras buffe som inte går av för hackor.Så nästa vecka för mig blir väldigt magert. I dag skall sonen firas och då finns inga kcal med på menyn.
Ha en bra helg alla så hörs vi nästa vecka...