icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Gastric Bypass 20131120

Nykomling
9 inlägg
4 november 2013 08:00

Hej! Jag ska göra en gastric bypass den 20/11. Jag har kört VLCD i 27 dgr idag. Jag är göööörleeeessssss på pulver. Men, men, jag går ner i vikt!!! Imorgon är det träff inför operationen. Längtar efter att prata med någon "i samma båt", har inte pratat om detta med så många. Tänkte skriva lite här och se om det kommer några svar och muntra tillrop. Just nu är jag så fokuserad på att få börja äta något, bara lite kalvsylta, snälla! Den 22/11 får jag börja med mjuk mat. Gissa vem som mosar en bit kalvsylta och en potatis???? Hör av er till mig - jag behöver pepp!!!!!! PS Till alla er därute som ska flyta, köp inte itrim nypon eller potatis/purjolök - det är fruktansvääääärt!

• Nykomling
    9 inlägg
    19 november 2013 16:11

Tack rumpmas! Jo, har fått pep-pipan, ska följa ditt råd noga och inte slarva!

• Utmärkt medlem
    657 inlägg
    19 november 2013 17:16

Heej....måste kännas skönt att de strax är dagen D....... håller tummar o tår för dej ;))

• Nykomling
    9 inlägg
    22 november 2013 11:03

Hej! Nu är jag opererad med fem små sår på magen! Fantastiskt att det kan fungera! Idag har jag börjat med mjuk mat och gissa om det var gott med 1/2 knäckebröd och makrill. Varit ute på en liten promenad, fast det var ganska kallt ute, jag är en sån som fryser jämt. Men på med mer kläder bara. Tack för allt stöd.

• Engagerad
    76 inlägg
    22 november 2013 15:15

Skönt att höra att allt gått bra och att du är på benen igen.🌷💐🌷 Lycka till med ditt "nya liv". 💕 Massor av pepp-kramar! 💕😜💕

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    22 november 2013 15:36

Kul att du är piggelin. Lycka till med allt nu och kom ihåg pipor och oss ;-)

• Utmärkt medlem
    927 inlägg
    22 november 2013 19:01

Så roligt att du mår bra och tom har fått börja äta lite försiktigt! Som sagt, lycka till med ditt nya liv och skriv på bloggen så att vi kan följa dig!

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    27 november 2013 15:24

hallå där gluffsan, hur har det gått?? Hur mår du?

• Nykomling
    9 inlägg
    7 december 2013 17:23

Hej alla! Det går bra efter min operation. Lite stressigt att hinna med alla måltider och att dricka däremellan.

• Mycket engagerad
    216 inlägg
    8 december 2013 22:10

Hej! kul att höra av dig och vad bra att det går bra, Händer det något med vikten då?? och känner du dig pigg efter ingreppet?