OK jag är med! Även om jag inte har ambitionen att vinna och gå ner mest, utan har ett eget mål på att gå ner till 96 till jul. Men jag tror jag har svårt att komma dit på egen hand. Jag har vägdag tisdagar och väger idag 99,7 kilo.
Zita48 jag vill gärna vara med. tycker det är roligt att någon drar igång detta igen. Det sporrar en att man måste väga sig och lämna resultatet varje vecka. Min vikt är 86,2 kg.
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Hänger på jag med :) amanda89, v44, vikt 70.4
Jag hakar gärna på jag oxå. Startvikt 91.2 kg. =)
Jag är med
Hänger på! Nizzan v 44 vikt 69,8 vägdag på fredagar.
Jag hänger oxå på❤ Rumpmas, startvikt 24/10 120kg. Vägdag torsdagar.
Jag är gärna med också. Det blir kanske lättare med lite press. rebecka55 88 kg v 44. Jag kollar på fredag igen.
OK jag är med! Även om jag inte har ambitionen att vinna och gå ner mest, utan har ett eget mål på att gå ner till 96 till jul. Men jag tror jag har svårt att komma dit på egen hand. Jag har vägdag tisdagar och väger idag 99,7 kilo.
Välkommen alla =) Vi är nu 16 stycken uppskrivna =)
Jag är med, 109 kg.
Zita48 jag vill gärna vara med. tycker det är roligt att någon drar igång detta igen. Det sporrar en att man måste väga sig och lämna resultatet varje vecka. Min vikt är 86,2 kg.