Hej. Vad kul att se att utmaningarna fortfarande lever kvar :) Jag startade Viktutmaning 2011 och höll i tråden i nästan ett år innan jag pga. sjuk vovve inte riktigt hade tid med all registrering och lämnade över till nysommar. Har själv precis hittat tillbaka till matdagboken, och jag vet hur mycket jobb det är med en sån här tråd och deltagare som inte riktigt håller deadline, men jag måste ändå fråga; får jag vara med, fast jag är en dag sen? (Om inte gruppen är full vill säga...) I så fall: mufflon, 124,5kg, v.44
Hej! Jag skulle gärna åxå vilja vara med. Behöver utmaning då jag måste försöka gå ned i vikt för en operation till våren!
Vi använder cookies för funktion, analys och marknadsföring. Det innebär lagring eller åtkomst av data på din enhet eller webbläsare. Funktionella cookies är nödvändiga för att hålla våra tjänster säkra, förhindra missbruk av tjänsterna och för att se till att de alltid fungerar bra.
Ifall jag ryms med så är min vikt 73,1
Så, nu har jag vägt mig Busy, 77.1 kg v.44
FilippaW Vikt 131101: 95,7kg
Min start vikt 1 nov 98,7
Min start vikt 1 nov 85,1 kg
Min startvikt i dag är 87 kilo. Jag har ingen digital våg så jag an inte se precis på hg. Jag kanska ska skaffa en! rebecka55.
Får man vara med ? Om man får så Hannis82 v.44 82,2kg
V44 Vikt-60
Hej. Vad kul att se att utmaningarna fortfarande lever kvar :) Jag startade Viktutmaning 2011 och höll i tråden i nästan ett år innan jag pga. sjuk vovve inte riktigt hade tid med all registrering och lämnade över till nysommar. Har själv precis hittat tillbaka till matdagboken, och jag vet hur mycket jobb det är med en sån här tråd och deltagare som inte riktigt håller deadline, men jag måste ändå fråga; får jag vara med, fast jag är en dag sen? (Om inte gruppen är full vill säga...) I så fall: mufflon, 124,5kg, v.44
Hej! Jag skulle gärna åxå vilja vara med. Behöver utmaning då jag måste försöka gå ned i vikt för en operation till våren!