Hej på er, jag såg att jag kommit med i lag BLÅVIT. Har inte varit med förut men tycker det här ska bli väldigt kul. Behöver en extra motivation för att komma igång ordentligt. Jag tänkte att jag startar en ny tråd, såg att många av de andra lagen har en egen tråd. Startvikt Lag BLÅVIT jenglund (67.9)..... Lina1962 (87.4)..... casg (82.9)..... callinas (77.2)..... jennyc (81.7)..... wassen (84.5)..... Trillan1 (84.3)..... JeannieO (83.6)..... Lena11 (80.3)..... superK (80.0).... Sara1984 (82.0).... madde72 (81.8).... soperk (80.0).... Freya (81.6).... Elilias (84.5).... Mormor55 (75,5)....
Mycket engagerad
240 inlägg
Vecka 11 Lina1962 (87.4).....87,7. casg (82.9)..... callinas (77.2)......75,5 jennyc (81.7)..... wassen (84.5)..... Trillan1 (84.3)..... JeannieO (83.6)..... midja 93 (-1 cm) stuss 108 (-1 cm) Lena11 (80.3)..... superK (80.0).... 79,1 Sara1984 (82.0).... madde72 (81.8).... 76,6 soperk (80.0).... 76,0 Freya (81.6).... Elilias (84.5).... Mormor55 (75,5)....
ja jag tycker också vi är lite nu.
Veckorna bara springer i väg :( måste komma i gång ordentligt, det är ju fasen sommar snart och då skall kg vara borta!!!!!
Tycker verkligen det är tråkigt att vi inte är fler som skriver in sina vikter. Vi är faktiskt ett lag och tycker inte det är okej mot alla andra att bara strunta i det. Om det nu är så att det inte går bra för en då får man ändå skriva in, bättre att man skrivit in att man gått upp än skiter i det i flera veckor, eller säger ifrån att man lämnar laget. Man kan inte komma tillbaka när man tycker det passar en. Jag gick med i det här för jag trodde det skulle bli en rolig grej, att göra med andra, kunna prata och peppa varandra, men blev tvärtemot, blir ju bara irriterad efter varje Onsdag som vikten har lämnats in.
Jag håller med. Nu är det mest som om vi bara rapporterar in vikten här och hoppas någon annan lämnar in den till BL tråden. Jag har börjat hitta hoppet nu :) Har stått still eller pendlat ett par kilo och varit riktigt trött. Men nu när solen kommer fram så känner jag att orken och motiveringen kommer tillbaka. Idag ska jag hämta mina sulor så jag kan använda fötterna utan att ha ont. och kanske blir det ett pass vattengympa :)
Vad skönt att du gjort det. Det går ju upp och ner med det. Jag själv har haft halsfluss för någon vecka sen och kunde inte träna alls, gick inte ens promenader, men vikten höll sig nere ändå. Nu är jag frisk och börjat med promenader igen. Vattengympa har jag aldrig testat men har hört att det ska vara bra träning :).
Hej Madde, SuperK och alla ni andra! Jag hoppas verkligen att laget kan fortsätta att satsa. Själv är jag åter i Europa imorgon och ska väga mig och lovar att skriva in vikten oavsett vad den visar. Jag har haft dålig internetuppkoppling när jag varit iväg. jag tycker också det är kul om vi kan peppa varandra lite här på tråden! Ha det bra och lycka till allesammans.
Har ju fått in lite nyttig vardagsmotion ett par veckor framöver. Jag körde in i ett räcke med bilen så den är på verkstaden. Det är bra att jag har lagat min cykel så jag får cykla till jobbet en tid, ta bussen är jag för lat för (har aldrig kommit på vilken buss som går till jobbet och vilken som går in till stan när de kommer med 2 min mellanrum) I dag blev det lite jogg och jag är nöjd med mina nya sulor, har inte ont i varken ben eller fötter :)
Hej. JeannieO. Min förhoppning är ju att laget ska fortsätta men tycker inte det är kul när vi är så få. Blir det inte fler får vi som är kvar försöka peppa varandra ännu mer. Ibland blir det lite ensamt med tankarna och känslorna. SuperK. Vad skönt att du inte har ont mer. Jo vardagsmotion är bra, har två barn och känns som man får massa motion utan att tänka. Har vägning imorgon. Hoppas jag ska ha gått ner nått denna veckan :).
Vecka 12 Lina1962 (87.4)..... casg (82.9)..... callinas (77.2)...... jennyc (81.7)..... wassen (84.5)..... Trillan1 (84.3)..... JeannieO (83.6)..... Lena11 (80.3)..... superK (80.0).... Sara1984 (82.0).... madde72 (81.8)....76,1 soperk (80.0).... 74,4 Freya (81.6).... Elilias (84.5).... Mormor55 (75,5)....