Veteran
6814 inlägg
Här håller vi till som tillhör Lag cerise! Havet MammaEva Caroolin utter GIGI Eve87 emma1986 ASE6 koppen Skanemia 73kilo ireneq acki marno Sara73 Phenix MikaTela Kickila Hunnahus Cjayme lijepa lenamaria Ksi63 LadyYaz Heelad Länk till Biggest Loser tråden: http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=10060&Sida=30 Länk till Hemsidan och resultaten:https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
LAG CERISE v 9 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI .................87,7 Eve87 ............. emma1986 ...... ASE6 ............... koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............89,9 acki ................ marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila.............. Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................87,2 lenamaria..........
Det går dåligt för mig just nu, men jag är på gång!! Förra veckan var jag sjuk och orkade inte lägga in någon vikt, går det bra att köra med samma som tidigare? LAG CERISE v 9 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI .................87,7 Eve87 ............. emma1986 ...... ASE6 .............83,5.. koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............89,9 acki ................ marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila.............. Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................87,2 lenamaria.......... Gilla
Jag förstår inte hur jag ska göra för att få in min vikt. Den är 90,0 kg
Hej Havet! Jag ligger på lasarettet med min son som opererat blindtarmen, så jag har ingen våg. Jag kan lämna vikt imorgon om det går bra, jag blir avbytt här på lasarettet idag av min sambo. Om du vill göra sammanställningen idag så får du använda samma vikt som förra veckan.
samma vikt 91,5 går mycket trögt....skärpning behövs...tacksam om någon för in min vikt tack tack....
Vecka 9 Havet...............88,3 MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI .................87,7 Eve87 .............86.6 emma1986 ...... ASE6 .............83,5.. koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............89,9 acki ................91,5 marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila.............. Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................87,2 lenamaria.......... 90 Gilla
mammaeva det går bra i morgon!
Vecka 9 Havet...............88,3 MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI .................87,7 Eve87 .............86.6 emma1986 ...... ASE6 .............83,5.. koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............89,9 acki ................91,5 marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila..............96,7 Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................87,2 lenamaria.......... 90
Då lämnar jag imorrn med om det går bra!
Vecka 9 Havet...............88,3 MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI .................87,7 Eve87 .............86.6 emma1986 ...... ASE6 .............83,5.. koppen .............91,8 Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............89,9 acki ................91,5 marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila..............96,7 Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................87,2 lenamaria.......... 90