Veteran
6814 inlägg
Här håller vi till som tillhör Lag cerise! Havet MammaEva Caroolin utter GIGI Eve87 emma1986 ASE6 koppen Skanemia 73kilo ireneq acki marno Sara73 Phenix MikaTela Kickila Hunnahus Cjayme lijepa lenamaria Ksi63 LadyYaz Heelad Länk till Biggest Loser tråden: http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=10060&Sida=30 Länk till Hemsidan och resultaten:https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
Ajdå, glömsk här. Lämnar in vikt imorgon.
Vecka 9 Havet...............88,3 MammaEva..... 85,3 Caroolin........... utter ................. GIGI .................87,7 Eve87 .............86.6 emma1986 ...... ASE6 .............83,5.. koppen .............91,8 Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............89,9 acki ................91,5 marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila..............96,7 Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................87,2 lenamaria.......... 90 Gilla
Sorry om jag hela tiden rör till det med min viktdag....eller kanske bara jag själv som tycker det blir rörigt. Vägdag idag vikt 88,3skall registreras v 10. Ha en underbar helg allihop!
98kg. Kan jag ändra startvikt till 98 i stället...?
Vecka 10 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 ............. emma1986 ...... ASE6 ............ koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............88,3 acki ................ marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila.............. Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................86,4 lenamaria..........
Vikten vecka 10 är 89.5
Vikt 80,3kg. Blir så trött på mig själv. Alltid när jag närmar mig ett stort mål (under 80) så börjar jag sabotera för mig själv. Har inte hunnit träna på över en vecka och småätande har återvänt. Än så länge har jag inte förstört viktmässigt men skärper jag mig inte blir det snart så. Hade dop för dottern i helgen så stressen för det har väl påverkat. Men nu mår jag illa av fikandet av rester från dopfikat och längtar efter gymmet. Det är väl det som är skillnaden från tidigare försök att man längtar efter att ta tag i saker. Men det blir så tydligt att man har nån form av ätstörning när man börjar översta varje dag när man tillåter sig lite synd. Aja, har gått ner 42kg på mindre än 1 år så man får väl räkna med att det ska bli motigt nån gång.
Det är väldigt vad det går trögt... Har bestämt mig för att köra med måltidsersättningar måndag-torsdag varje vecka ett tag framöver. Annars kommer jag bli tokig på mig själv - det händer för lite annars. Jag måste ha lite större viktnedgång i början för att motivationen ska komma. På mig sitter allt i huvudet... Tyvärr. Men jag ger inte upp!! Träningen går bättre och bättre, så kanske kommer lusten att äta bättre också snart... Lycka till alla, kämpa på! Kram Lag Cerise Vecka 10 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 ............. emma1986 ...... ASE6 ............83,0 koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............88,3 acki ................ marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila.............. Hunnahus.......... Cjayme.............. lijepa.................86,4 lenamaria..........
min vikt kommer i morgon!
Lag Cerise Vecka 10 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 ............. emma1986 ......80,3 ASE6 ............83,0 koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq..............88,3 acki ................ marno.............. Sara73............ Phenix.............. Mikatela........... Kickila.............. Hunnahus.......... Cjayme..............98 lijepa.................86,4 lenamaria.......... 89,5