Veteran
6812 inlägg
Här håller vi till som tillhör Lag cerise! Havet MammaEva Caroolin utter GIGI Eve87 emma1986 ASE6 koppen Skanemia 73kilo ireneq acki marno Sara73 Phenix MikaTela Kickila Hunnahus Cjayme lijepa lenamaria Ksi63 LadyYaz Heelad Länk till Biggest Loser tråden: http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=10060&Sida=30 Länk till Hemsidan och resultaten:https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
Koppen du hinner lägga in din vikt ännu!
Vad bra! Har skrivit in nu. (94,0)
Hej alla, jag har också missat lite "regler".....När skall man senast lägga in ny vikt? Alltså, vilken veckodag? Går det bra att hoppa över vikt denna vecka och ändå vara med nästa? ONÖDIGT inlägg:-) Nu har jag varit inne på hemsidan och läst regler och ordning, tack! Om möjligt vänligen skriv in 96,5 denna veckan, jag har inte riktigt kommit igång ännu....men oj vad peppad man blir av alla här, Ni är så duktiga!
Lag cerise v.2 Havet...............89,7 MammaEva.....90,2 Caroolin utter ........ 91 GIGI ....... 90.9 Eve87 .........88,8 emma1986 .......90,1 ASE6 .............90.2 koppen...........94 Skanemia........93.4 73kilo ............93,5 ireneq............96,5 acki ..........93.8 marno Sara73 Phenix Mikatela.............94,3 Kickila..............98,1 Lägger över till BL
Lag cerise v.3 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq.............. acki ................. marno.............. Sara73............. Phenix.............. Mikatela...........94,0 Kickila..............
Trots jag bara hunnit med en fastdag, minimalt med motion och slarv med övrig kost så har jag gått ner 0,3 och det är jag fullständigt nöjd med. :)
Lag cerise v.3 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI ................. Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq.............. acki ................. marno.............. Sara73............. Phenix.............. Mikatela...........94,0 Kickila.............. Hunnahus......
Heja lag Ceris! Ser att vi kom på tredje plats efter första veckan. Jag har nu mitt resultat för andra veckan (v. 3) eftersom jag väger mig på lördagar. Dagens vikt var 89.6 (-1.3). Antar att man ska kopiera tabellen och klistra in i inlägget men det verkar inte funka med min mobil. Nu ska jag kämpa på en vecka till. Vore kul om vi kanhålla oss top tre: )
Lag cerise v.3 Havet............... MammaEva..... Caroolin........... utter ................. GIGI .................89,6 Eve87 .............. emma1986 ...... ASE6 ................ koppen ............. Skanemia........ 73kilo .............. ireneq.............. acki ................. marno.............. Sara73............. Phenix.............. Mikatela...........94,0 Kickila.............. Hunnahus...... GIGI lagt in din vikt!
eve87 vad är det för blogg du skrivit ovan?