Nytt år - nya förutsättningar- nu startar vi igen och lägger allt gammalt bakom oss.
Fetis (73,6)......................
Babs2(107,0).................
Koppen(99,9)..................
lenamaria (94,5).............
TESUO (116,7).................
wemanb1 (95,1)...............
MiaFia (107,5)................
Lena444(110,6)..............
nordan64(103,7)...............
Doris10 (99,8)..................
Snorpans (100,5)............
Finamina(128).............
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
Länk till Biggest Loser Tråden:
https://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12878
Bra jobbat Lena444! Vilken film såg du på bio? Här har vi sagt sedan jul att vi ska gå och se Solsidan, får se när vi får till det.
MiaFia, Visst är det väl en härlig belöning när kläderna börjar sitta lite lösare! Att missa att rapportera sin vikt på tråden är inte hela världen, det kommer vi säkert alla att göra.
Pepp till alla Dimmia Körsbär!
Tack Fetis50 visst är det så och hur fort händer det inte sen, just i början är det väl också så bra att glida på vågen för att ha sen när det inte går lika snabbt, håller humöret uppe så riskerna för återfall kanske till o med uteblir
Kände inte att jag missade rapportering riktigt eftersom jag rapporterade startvikten den 8/1, mitt första resultat till laget blir nästa vecka då en vecka gått liksom
PeppPepp till dig o laget
Ska på bio ikväll 🤗 Ted blir det
Snabba ryck är det här. Brukar vara lite svårt i början att fatta när exakt det börjar, men nu är vi igång och på onsdag är det vägning och rapport. Men visst är det senast kl 21 eller har Havet ändrat till 22
Snabba ryck är det här. Brukar vara lite svårt i början att fatta när exakt det börjar, men nu är vi igång och på onsdag är det vägning och rapport. Men visst är det senast kl 21 eller har Havet ändrat till 22
Babs, vad jag kan se skriver havet bara att vikterna ska in senast onsdag, jag tror bara det var någon här i tråden som satte klockslaget 21 för att vi skulle ha någon tid. För min del spelar det ingen roll om det är klockan 21 eller 22.
Det spelar ju ingen roll egentligen! Jag vet bara att det står skrivet följande hos dom andra lagen:
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
Länk till Biggest Loser Tråden:
https://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12878
Bra Ulla! Jag har kopierat in texten i huudet på vår tråd.
Min nya vikt är 94,0 kg. Är någon snäll och fyller i. Tack på förhand. Pepp till oss alla😀
Fetis (73,6)......................
Babs2(107,0).................
Koppen(99,9)..................
lenamaria (94,5).............
TESUO (116,7).................
wemanb1 (95,1)...............
ulla165 (117,1)................
MiaFia (107,5) 105,8 (-1,7)
Lena444(110,6)..............