Nu är det dags igen!
Vilka vill vara kvar i laget?
Inför några enkla regler:
1.Nu kämpar vi! Skriv gärna inlägg mellan vägningarna. Det gäller att peppa varandra.
2 vikten ska vara inlämnad senast kl 21 på onsdagar (se punkt 4), men ni får väga er när ni vill,
3. Vet man att man ska man vara borta från våg/dator skriv in det i tråden.
4. Saknas vikt 3 på varandra följande veckor tas namnet bort, men man är välkommen tillbaka.
5. Alla ansvarar för att resultattabellen kopieras till BL-tråden kl 21 på onsdagar. Den som kommer in senare kopierar hela tabellen igen.
Just nu är det vad jag kommer på.
Länk till sidan där man lägger in resultaten: http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12175&Sida=7
Här kommer länk till hemsidan! http://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2016/
babs2 (106,0)......................
DontStop (97,8)................
FrOzen (106)..........................
koppen (96,7)..................
lenamaria (96,2)........................
lena444 ( 107,2).................
TESUO (103)..........................
viljans (85,9)......................
Fetis50 (76,0).........................
Nordan64 (93,8)................
Är någon snäll och fyller i min vikt som är 95,6 kg. Tack på förhand. Missade helt förra veckan att väga mig. 😳🐸
Dimmigt körsbär vecka 44
babs2 (106,0)......................Återkommer när jag fått ordning på min medicinering.
DontStop (97,8)................Återkommer i november
lenamaria (96,2)........................95,6
viljans (85,9)......................inte tillgång till våg denna vecka
Fetis50 (76,0)......................... 73
Dimmigt körsbär vecka 44
babs2 (106,0)......................103,1
DontStop (97,8)................Återkommer i november
lenamaria (96,2)........................95,6
viljans (85,9)......................inte tillgång till våg denna vecka
Fetis50 (76,0)......................... 73
Har inte fått ordning på medicineringen, men har hittat måltidsersättningar utan K-vitamin, så nu hoppas och tror jag att det ska hända något.
Inte många som rapporterat denna veckan, men det är onsdag och klockan har passerat nio. Därför vill jag be er som kommer in med resultatet efter detta meddelande att inte glömma rapportera till havet för nu skickar jag in våra vikter.
Pepp till er alla!
Ja det var glest denna vecka. Inte har ni väl börjat julbaka? Kom igen! Jag har börjat tänka på julhelgen, då jag med ett enda undantag gått upp i vikt. Den gång jag inte gjorde det var första gången jag var med i viktväktarna.
Babs, kan ju vara så att det är höstlov och många från dimmiga körsbär är på resande fot.
Jag älskar allt som hör advent och julen till (då är glögg och all mat också inräknat såklart). Är ju helt omöjligt att hålla vikten då ...
Höstlov kan vara en anledning! Vi hoppas på det.
Beror på höstlov för mig iaf, men nu är jag hemma igen o kommer igen nästa vecka!👍
Planering är a och o inför julen, här blir det inget bak alls om jag får bestämma, bestämmer nån annan blir det Lchf bak, nåt annat går inte för sig!
Pepp till oss!!
Viljans, jag är inte så huslig av mig när det gäller att baka ... som tur är. Finns väl inget godare än nybakade kanelbullar, men jag har slutat med det för vi äter det på längden och tvären. Jag kommer inte baka så mycket till jul, men några lussekatter kommer det att bli.
Håller med när det gäller planering inför julen ... jag har dock en Kanarieöarna-resa att se fram emot först (målet där är att hålla vikten). Där blir det långa morgon- och kvällspromenader i alla fall.
Pepp, pepp!
Har igår bestämt att vi nog firar jul hos min mamma och då behöver vi inte ha hembakat här hemma. En burk med pepparkakor i uteförrådet får det bli, är lite jobbigt att ta på sig skor och gå ut och hämta. Hos mamma får det bli köpebröd. Vi åker tåg och då vill man inte släpa med en massa. Det blir nog bra!