Veteran
8085 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
jag är också gärna med behöver mycket pepp ska vi rapportera vikten här som vanligt
Ja vi rapporterar här precis som vanligt och skulle Havet fortsätta så är det ju lätt att kopiera över resultaten till BL. Om Havet inte fortsätter stannar ju resultaten här på sidan och jag registrerar i mitt excelark.
Havet fortsätter!! Så nu kör vi! Vi klarade gula strecket med ett nödrop vecka 17. Välkommen tillbaka Jonnax!
Ska vi anmäla hela laget tillsammans? Jag ska såklart fortsätta och hoppas vi får vara samma lag sedan med!
Jag mailar runt till alla och frågar om de vill vara med. Sen föreslår jag att vi anmäler oss som lag.
Dimmigt körsbär start för BL midsommar Fetis50...............74,1 hagalund.............91,7 vill vara med babs2.................92,1 vill vara med evve_....................99,0 vill vara med Jonnax..................??? vill vara med Lena444............ 84 vill vara med Chrystal.............. AnnC.................... Mano70.............. Cabass.............. 84,8 vill vara med Thyndra............. Mezcal88.............. Gorgo............ MikaTela............... Danni24............... monika12............. monosc............. 75,5 vill vara med Detta är en kopia av tabellen för vecka 18, den som vill kan justera startvikten. Har skrivit in dem som uttryckt önska om att vara med Måtte detta sporra mig för det behövs verkligen!
Ja, jag vill vara med. Ska vi rapportera som vanligt i morgon?
Klart man vill vara med, är ju så skönt att veta att man kan få råd och tipps och peppning. Jag måste ha lite press på mig annars så är det så lätt att man ger upp:-) NU Kämpar vi på:-)
Jag vill såklart vara med!
Vill också gärna vara med, nedan min nuvarande vikt. Fetis50...............73,6 vill vara med hagalund.............91,7 vill vara med babs2.................92,1 vill vara med evve_....................99,0 vill vara med Jonnax..................??? vill vara med Lena444............ 84 vill vara med Chrystal.............. AnnC.................... Mano70.............. Cabass.............. 84,8 vill vara med Thyndra............. Mezcal88.............. Gorgo............ MikaTela............... Danni24............... monika12............. monosc............. 75,5 vill vara med