icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag dimmigt körsbär

Veteran
8085 inlägg
14 oktober 2012 20:31

Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan

• Veteran
    8085 inlägg
    9 maj 2013 11:01

Nu känner jag mig på G. Igår kväll lyckades jag för första gången hålla mig till Roibuste och ett äpple på kvällen. När suget kom bara drygt en timme efter middagen sköt jag upp intaget kvart för kvart och kl 21 slog jag till med te och äpple - OCH JAG ÖVERLEVDE NATTEN!!! Jag gick upp 1,9 kg förra omgången, men nu blir det andra bullar dvs så många bullar ska det förstås inte bli.Ha-ha!! Hänger ni på??

• Veteran
    1059 inlägg
    9 maj 2013 13:22

Jag är också på G! Även om jag inte hade ett minus nu så är det totalt ett minus detta år! ÄR vi anmälda till BL nu? NU ska det ske! Kör hårt!

• Veteran
    8085 inlägg
    9 maj 2013 13:26

Ja Evve vi är anmälda och jag hoppas att alla kom med på listan, kolla gärna att i själva finns där. Känner mig taggad!

• Mycket engagerad
    406 inlägg
    9 maj 2013 14:24

Ja nu kör vi! är så lycklig att jag lyckades ta mig i kragen i slutet på förra omgången:-) Ni kommer med att lyckas vi kämpar ihop nu.

• Veteran
    1356 inlägg
    10 maj 2013 13:00

Jag känner mig faktiskt också taggad! Den sista tiden har jag pendlat mellan 75 och 73 och inte haft motivation att ta tag i det, men nu måste jag skärpa mig. Kämpa på alla, vi klarar detta!

• Mycket engagerad
    408 inlägg
    10 maj 2013 13:51

Känner mig också mer taggad nu. Har ändrat lite på vad jag äter utifrån ett tips jag fått om vad olika blodgrupper rekomenderas att äta och inte för att få viktnedgång. Jag som är 0+ ska undvika komjölksprodukter, men inte smör,det får man äta. Har till nästan 100% skippat dessa varor senaste veckan,och vips sen i måndags så va 1 kg borta=) och 1 cm mindre på midja och stuss. Så nu känns det lättare att hålla i några veckor till och se om det håller i sig.

• Veteran
    8085 inlägg
    10 maj 2013 16:53

Vad härligt att många känner sig på G! Antar att Havet låter vårt lag vara intakt eftersom vi anmält oss i grupp. Det verkar ju vara en hel del nya som hon kan stoppa in i de lag som tappat bort folk, fast jag antar att det inte försvunnit pga viktnedgång utan kanske pga att de gått upp. MEN DIMMIGA KÖRSBÄR GER INTE UPP, ELLER HUR?

• Veteran
    6814 inlägg
    10 maj 2013 17:07

Ja ni blir kvar som dimmiga körsbär! Ni är ett aktivt lag synd att inte jag får vara med i detta;) Plockar in dom nya och även sätter in dom som är få i ett annat lag. Tycker det är synd att splittra fungerade lag. Sen är ju vissa lag mer aktiva som ni dimmiga.

• Veteran
    8085 inlägg
    10 maj 2013 19:11

Köpte idag pärlsocker med en baktanke att röra ihop 2 chokladbollar i väll, missade igår då det var chokladbollens dag. Men HA-HA!!! har någon av er någonsin sett en så liten smet. Förmodligen skulle jag ha gjort 10 och ätit upp de flesta själv eftersom sambon hindras av en jobbig mage, Men jag har bestämt mig - det blir inga chokladbollar, det blir Roibuste och äpple!! Ha en bra kväll!

• Veteran
    1356 inlägg
    10 maj 2013 19:44

Nix babs, vi ger inte upp! Nu ska det kämpas som aldrig förr! Undrar en sak, vad är Roibuste?