Veteran
8085 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Vi hamnade under gula linjen igen ... men det är bara ett minne blott! Nu ger vi minsann allt vi har. Kämpa på alla dimmiga körsbär!
Äsch då! Men nu är det glömt, nu är det nya tag!
Nu kör vi! Jag hade en dip igår och mådde urdåligt men det känns bättre idag i alla fall! Idag ska jag ut och promenera och köra min Olga träning! Fast det inte hänt så mycket på vågen så sitter mina regnkläder från i höstas MYCKET bättre nu och jag kan också känna på mina kläder att det händer saker!
Ja nu glömmer vi det:-) nu ska vi kämpa!
Härligt Evve, när man känner det på kläderna! Jag längtar dit - just nu har jag ku gått upp och mina kläder känns lite trängre, men det ska bli ändring på det!
Laguppställningen för denna omgång Lag Dimmigt Körsbär Fetis50 73,6 hagalund 91,7 babs2 92,1 evve_ 99,0 Jonnax 99,3 Lena444 84,0 Chrystal 99,5 AnnC 92,0 Mano70 89,5 Cabass 84,8 Thyndra 91,0 Mezcall88 88,0 monosc 75,5 3siffror 105,0
Toppen havet! Jag har varit lite hängig i helgen och inte alls tränat som jag tänkt men imorse tänkte jag att NU ska jag ut så imorse kl halv åtta gick jag en timme och eftersom jag använder runkeeper vet jag att det blivit sämre tider så jag fokuserade på att gå med lite fart och det funkade sedan körde jag ett Olga pass. Däremot har vi STÄDAT massor och i rensningen hittade jag lite kläder. Ni vet såna som jag tänkt att jag ska ha sedan när jag gått ner. Dessa passade hyfsat så det känns kul! Denna omgång SKA jag ha ett minus på vågen! Målet är 95 kg innan omgången är slut!
Havet, det blir jättebra! Kul att göra en "nystart", känns motiverande. Ewe, visst är det en belöning när man går i sina gamla kläder igen! Mitt mål denna omgången är att komma under 70 kg. Har också bestämt mig för att sluta röka. Finns inga vinster med att röka (förutom att det är gott haha), det luktar illa, man får dålig kondition och dyrt är det också, ja listan kan göras lång. Ska försöka röra på mig mycket samtidigt så jag inte ska lägga på mig alltför många kg. Pepp till er alla!
Mitt mål är att ligga under 88 vid midsommar. Ser att Evve o Fetis också har c:a 4 kg nedgång som mål. C:a 0,7 kg/vecka får jag det till och det borde man ju klara om man har lite "dj....r an.....a". Fast vad jag blir arg på mig själv! Före jul var jag nere på 86,7 och i januari på 88,5. Varför ska man sabba för sig????
Babs, vi får stötta varandra vi dimmiga körsbär! Jag gick ner nio kilo 2011 och har snart gått upp alltihop igen. När jag var nere på lägsta vikten gav jag bort en hel del kläder till min mamma. Hon sa, ska du inte behålla dem ... man vet ju aldrig ... oj vad hon känner mig! Men jag var bestämd, sa till henne att nu när jag kämpat så tror du väl inte jag går upp det igen. Men ack så snabbt det gick ...