Veteran
8085 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Kul med tabellen Babs =).
Lag Dimmigt Körsbär v 21 Fetis50 ..... hagalund ....90,7 babs2 .... evve_ .... Jonnax ..... Lena444 .... Chrystal ... AnnC .... Mano70 ....89,7 Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror .... Ja ha nu har man gått upp 0.5 kilo men jag är inte förvånad gick för bra förra gången :-) men nya tag igen så tids nog går det ner igen.
Häng i Hagalund!
Ja jag kämpar på ! Denna gång ska jag inte ge upp!! Vet att det tar tid men man vill ju tt det ska gå fort och enkelt :-) Pepp till alla som är med.
Visst vore det härligt med en "snabbfix" men det kan man bara drömma om! Suck!
Lag Dimmigt Körsbär v 21 Fetis50 ..... hagalund ....90,7 babs2 .... evve_ .... Jonnax ..... Lena444 .... Chrystal ... AnnC .... Mano70 ....89,7 Cabass .... 83,9 Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror ....
Lag Dimmigt Körsbär v 21 Fetis50 ..... hagalund ....90,7 babs2 .... evve_ .... Jonnax ..... Lena444 .... Chrystal ... AnnC .... Mano70 ....89,7 Cabass .... 83,9 Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror ... 103,9 (-1,1)
Lag Dimmigt Körsbär v 21 Fetis50 ..... hagalund ....90,7 babs2 .... evve_ .... Jonnax ..... Lena444 .... 81,5 Chrystal ... AnnC .... Mano70 ....89,7 Cabass .... 83,9 Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror ... 103,9 (-1,1)
Lag Dimmigt Körsbär v 21 Fetis50 ..... hagalund ....90,7 babs2 .... evve_ .... Jonnax ..... 99,7 Lena444 .... 81,5 Chrystal ... AnnC .... Mano70 ....89,7 Cabass .... 83,9 Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror ... 103,9 (-1,1)
Jag får inte ordning på rutinerna - precis som det har varit under senaste månaderna av olika anledningar. Anledningen just nu, är att det händer för mycket. Jag är sällan hemma på vardagskvällarna och äter "ordentlig middag" utan springer runt på det ena och det andra och det blir typ mackor till middag. Nu har jag funderat på att man på söndagar gjorde storkok (vi säker t.ex en stor soppa, köttfärslimpa etc) som man sedan under veckan kunde ha som lunch. Eller att om man vet att imorgon är det bråttom, men idag är jag hemma, så kunde man laga mat redan dagens före. (säg laga onsdagsmiddag redan på tisdag om man råkar vara hemma). Vi veckoplanerar ju när vi handlar, men nu känner jag att jag måste ta ett steg vidare med att planera när vi ska laga mat!