icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag dimmigt körsbär

Veteran
8084 inlägg
14 oktober 2012 20:31

Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan

• Veteran
    8084 inlägg
    3 juli 2013 14:30

Har tagit bort all fet text ur huvet! Och det verkar fungera! Tänk om det vore så enkelt! Simsalabim! Nu har jag raderat allt fett från alla dimmiga körsbär! Var så goda! Ha-ha och i samma veva har jag krupit till korset och bekänt färg dvs lagt in veckans vikt. Ett rejält bidrag till att hamna under strecket. Men jag ger inte upp! Och hoppas verkligen att ni inte heller gör det. Jag hade vissa funderingar på att lägga in om semester från tråden, men mitt bättre jag sade mig att det vore väl fegt, jag är ju i princip hemma även om vi gör små utflykter. Pepp till er alla körsbär!

• Veteran
    8084 inlägg
    3 juli 2013 14:35

Har fått problem med en kommentar om mismatch, har rapporterat till MD. Om ni råkar ut för det prova att gå in på tråden igen

• Mycket engagerad
    406 inlägg
    3 juli 2013 19:01

Lag Dimmigt Körsbär v 27 Fetis50 ..... pausar över sommaren. Åter v. 33 efter semestern hagalund ....88.3 babs2 ...91,5 evve_ .... 97,8 Jonnax ....100,5 Lena444 ....84,5 Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 .... Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ....

• Veteran
    1672 inlägg
    3 juli 2013 20:11

Lag Dimmigt Körsbär v 27 Fetis50 ..... pausar över sommaren. Åter v. 33 efter semestern hagalund ....88.3 babs2 ...91,5 evve_ .... 97,8 Jonnax ....100,5 Lena444 ....84,5 Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 .... Cabass ....82,2 Thyndra .... Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ....

• Mycket engagerad
    496 inlägg
    3 juli 2013 21:36

Nu är klockan efter den magiska 21.00, så jag lämnar in våra vikter. Kommer ni in med vikterna senare så kan ni väl rapportera direkt till huvudtråden.

• Veteran
    8084 inlägg
    4 juli 2013 17:24

Hallå allihop! Ni som tar semester kan väl skriva somMezcal88 och Fetis50 gjort. Då behöver varken Havet eller vi andra fundera. Idag blev det en helt hopplös dag. Vi åkte till Bredbyn (Örnsköldsvik) fram och tillbaka för att fixa på min sambos föräldrars grav. Det var lite nervöst eftersom det i morgon är 1 år sedan vi blev påkörda av en vänstersvängare i närheten av Näske krog. Jag är alldeles stel i överarmar och nacke av att ha spänt mig och som vanligt när det är något sånt så äter jag och äter och äter och fikar och fikar. Men nu är vi hemma i säkerhet.

• Veteran
    1059 inlägg
    7 juli 2013 10:07

Hur går det för er? Motionen fixar jag bra nu men det är värre med maten :/ Varför blir det så när man har semester? Det finns ju MASSOR med god frukt att äta. Idag ska vi åka på ett badställe med barnen och jag ljuger ju om jag påstår att det är roligt när man ser ut som mig men jag känner att det är ju inte barnens fel så det är bara att gilla läget och tänka att till nästa sommar ska det vara skillnad! Jag har lite problem med min mage nu då min tarmsjukdom börjar spöka med mig. Den har varit bra när jag varit gravid och ammat men nu ska vi inte ha fler barn. Jag har konstaterat att för mycket mjölkprodukter och vittbröd (samt en massa annat) får den att bli helt ur spel så det är nog bara att gilla läget och inte äta mer glass, snabbmat och vittbröd förrän den är bättre.... Ett tips med förra gången vi var på MC Donalds köpte jag en sallad en med parmaskinka (eller ngt liknande) och melon den var VÄLDIGT god och utan dressing och bröd är den nog rätt nyttig!

• Veteran
    8084 inlägg
    7 juli 2013 18:15

Nu tar jag semester, åter vecka 31, med förhoppningsvis ny kraft och ambition.

• Veteran
    8084 inlägg
    7 juli 2013 18:16

Lag Dimmigt Körsbär v 28 Fetis50 ..... pausar över sommaren. Åter v. 33 efter semestern hagalund .... babs2 ...åter vecka 31 evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 .... Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ....

• Engagerad
    91 inlägg
    8 juli 2013 10:50

åh dessa semsestertider. Underbart, men förödande för vikten. Jag äter för mycket och dricker för myckt rosévin i sköna sommarkvällar. Livsnjutare - ja, av högsta rang. Men: jag simmade Vansbrosimmet 3 km igår! Därmed är två klassikerlopp klara, känns helt overkligt! Men nu börjar den för mig värsta utmaningen. LÖPNING! tufft för en rulta sim mig.