icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag dimmigt körsbär

Veteran
8084 inlägg
14 oktober 2012 20:31

Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan

• Veteran
    8084 inlägg
    26 juni 2013 07:51

Grattis Hagalund! Här blir det ingen vikt idag. Tänkte inte utan eftersom badrummet var upptaget (där vågen står) klädde jag på mig och gick upp och vips hade jag ätit frukost och nu ska jag iväg på vattenträning. Har inte skött mig de senaste dagarna utan ramlat tillbaka i gamla ovanor. Att det ska vara så himla svårt och jag som skötte mig så bra. Tror att det beror på att jag försökt att använda "sunda förnuftet" och något sånt har jag ju inte, så det blir att återvända till att anteckna.

• Veteran
    8084 inlägg
    26 juni 2013 07:52

Lag Dimmigt Körsbär v 26 Fetis50 ..... 73,2 hagalund ....88,6 babs2 ...vikt i morgon torsdag evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 .... Cabass ....83,4 Thyndra .... Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ....

• Veteran
    1059 inlägg
    26 juni 2013 08:02

Lag Dimmigt Körsbär v 26 Fetis50 ..... 73,2 hagalund ....88,6 babs2 ...vikt i morgon torsdag evve_ ....97,2 Jonnax .... Lena444 .... Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 .... Cabass ....83,4 Thyndra .... Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ....

• Veteran
    1059 inlägg
    26 juni 2013 08:05

Vet inte riktigt om det var ett minus. Jag är återigen förkyld och känner ingen smak HUR kan det då komma sig att man äter sånt man vet är gott??? Igår trotsade jag allt vad förkylning heter o ch tog en raskpromenad och när jag kommer ut på vägen så går en person en liten bit före mig. Jag går det fortaste men kommer inte i kapp men när jag kom hem så kollade jag min runkeeper. 3 min kortare tid på mina 6 km är ju ändå rätt bra och ingen km var över 10 min. Det kändes rusikigt bra måste jag säga :-)

• Mycket engagerad
    406 inlägg
    26 juni 2013 08:27

Tack Babs2! Jag är så nöjd men du kommer väl snart till samma vikt som mig. Vi brukar ju ligga lika och kämpa hihi Jag måste skriva i allt annars så brakar det i väg. Jag tror hela tiden att det ser ut som rätt mängd men icke . Väg och mät och skriva i matdagboken det är det enda som funkar för mig. Kämpa på alla.

• Mycket engagerad
    496 inlägg
    26 juni 2013 08:39

Lag Dimmigt Körsbär v 26 Fetis50 ..... 73,2 hagalund ....88,6 babs2 ...vikt i morgon torsdag evve_ ....97,2 Jonnax ....99,6 Lena444 .... Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 .... Cabass ....83,4 Thyndra .... Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ....

• Mycket engagerad
    496 inlägg
    26 juni 2013 08:44

Lite plus sedan midsommarvägning, men ett stort minus sedan förra veckans onsdagsvägning. Och jag är sjuk. Det var eventuellt ingen bra ide att springa runt hela midsommarnatten i kort kjol fast jag inte tyckte att jag var kall då jag hade en varm hund som satt i famnen hela kvällen, men dagen efter märkte jag det i halsen. En dag var jag redan bra tyckte jag, till det brakade loss. Det största problemet är väl att man hostar så mycket att man inte kan somna och då är man mycket trött dagen efter. Men även om motionen inte är någon höjdare just nu rullar maten på ganska bra. I måndags fick det bli pasta till middag då det verkligen inte fanns nånting annat och även om det blev allt för många kolisar, passade de fortfarande in dagens kalorimängd. Dock har det också blivit några mackor, också inom kalorigränsen men inte bra kolhydratsmässigt. Jag har även varit ganska så duktig med att skriva upp i matdagboken samt väga mat.

• Veteran
    2753 inlägg
    26 juni 2013 08:56

Lag Dimmigt Körsbär v 26 Fetis50 ..... 73,2 hagalund ....88,6 babs2 ...vikt i morgon torsdag evve_ ....97,2 Jonnax ....99,6 Lena444 ....vikt imorgon torsdag Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... Mano70 .... Cabass ....83,4 Thyndra .... Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror .... jag återkommer också med min vikt imorgon

• Veteran
    8084 inlägg
    26 juni 2013 11:24

Heja Jonnax, nu håller du dig väl på denna sida om 100?? Och heja Evve - det blev ett litet minus! Hagalund Det du beskriver är den enda rätta vägen, det gäller att hålla sig på den. Jag trodde att jag skulle kunna hålla din takt, men nu vete fasen, får se i morgon bitti.

• Veteran
    8084 inlägg
    26 juni 2013 13:46

Vecka 23 låg vi under gula strecket igen delad plats med några andra. Vecka 24 klarade vi en 4:e plats med -0,21 % Vecka 25 blev det 5:e plats med +0,03 %