Veteran
8086 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Har rapporterat!
Babs: Jag lägger som favoritmåltider. Lite krånligt att dela mängder och håller på tycker jag. Därför brukar jag ofta fuska och skriva in "huvudingrediensern" direkt som enskilda livsmedel. Man får ju en liten aning i all fall. Evve: 97,4! Ska du lämna mig ensam på 100-träsket! Har du nån hemlig knep som har fått kilona att ticka neråt?
Jonnax , testa RECEPT, men skriv X som beskrivning och hoppa över hur man gör och bilden och SPARA OCH FÖRHANDSGRANSKA på slutet. Och spara det som favoritmåltid. De recept man vill dela med andra måste vara kompletta. Har du en gång skrivit in receptet så kan du ju använda det om och om igen. Vilken utmaning du gav dig själv där att lämna 100-träsket! I have been there! Nu kämpar jag för att lämna 90-platån! Idag är det en stor utmaning då jag ska åka Östersund och äta lunch hos min mamma. Resor är alltid en utmaning, men jag grundade med lågt kaloriantal igår+ lite styrketräning. Ge järnet girls!
Fan, jag är verkligen helt ute när det gäller veckodagar... står dock kvar på samma vikt som förra veckan, 73,5kg.
Rapporterade in igen inkl monosc Lag Dimmigt Körsbär v 25 Fetis50 .....72,9 hagalund ....89,4 babs2 ....89,8 evve_ ....97,4 Jonnax ....100,6 Lena444 ....84 Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... 92,9 Mano70 .... Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. monosc ....73,5 3siffror ....
Alltså, alltså, alltså! Är jag duktig eller är jag duktig??? 2 gånger idag har vi stannat på fik och sambon har ätit mazarin resp smörgås och mamma festade på en kanelbulle - vad jag åt till kaffet? Äpple precis som jag tänkt. Jag är så förvånad!
Vikt för denna veckan 90,0. Ett litet plus för min del men har sina orsaker i min sjukdom. Trevlig midsommar på er! Har rapporterat in till BL-tråden.
Lag Dimmigt Körsbär v 25 Fetis50 .....72,9 hagalund ....89,4 babs2 ....89,8 evve_ ....97,4 Jonnax ....100,6 Lena444 ....84 Chrystal ...Lämnar oss för sisådär 9 månader! AnnC .... 92,9 Mano70 ....90,0 Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. monosc ....73,5 3siffror ....
JOnnax: Jag har nog inte gjort något speciellt varit förkyld i nästan 2 månader :-) Jag trodde inte det var sant när jag vaknade igår med ONT i halsen IGEN: Jag har varit mer eller mindre förkyld sedan slutet av april. Nu när jag skulle köra igång på allvar igen :-(
Det var superduktigt gjort babs! Svårt med frestelser. Hoppas ni får en härlig midsommarafton alla dimmiga körsbär! Här har det åskat och regnat men nu har det blivit jättefint väder.