Välkomna till Lag Havsblå!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser tråden varje vecka.Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
Pepp pepp och lycka till!
Länk till hemsidan: http://sites.google.com/site/biggestloserhoesten2016/
Lag havsblå Startvikt vecka 42
Bloody................130,8...................
cn2015................101,0..................
Ingela73...............110,3...................
Juvel...................125,0...................
Kreta17...............113,4...................
Natalie9...............120,1..................
svedala................108,3..................
Tezlan.................122,8...................
Elsa01................145,7...................
Mot1mål..............102,0..................
Jag har kopierat resultaten.
Hej alla! En liten reflektion..... Jag gick med i biggest loserutmaningen för extra motivation att skärpa mig plus för att vara delaktig i en grupp där vi peppar varandra. Hur har ni det? Kanske följer inte alla i gruppen tråden och ser när något nytt skrivs, men ni som läser detta- kan vi göra något för att klara det här bättre? Jag kanske misstolkar allt men vi är aldrig fulltaliga och den senaste veckan var vi väl inte ens hälften. Jag kritiserar inte, jag vill vara väldigt tydlig med detta. Jag har dock misslyckats två gånger tidigare, gått ner till normalvikt för att sedan klappa ihop och lägga på mig kilona igen. Stöd är superviktigt! Är det mina tidigare misslyckanden som drar paralleller med gruppen som inte stämmer så ber jag om ursäkt, men om inte.... Kan vi stötta varandra? Kanske inte ens borde publicera detta, jag vill inte trampa någon på tårna. Det är bara det att det känns sådär att bry sig om att fixa onsdagsnoteringen för sakens skull, inte gemenskapens. Får kanske ångra detta. 😉
Lag havsblå Startvikt vecka 43
Ingela73...............110,3...................105,3
Mot1mål..............102,0..................
Jag håller med Kreta17, det vore trevligt om vi kunde använda tråden till lite mer peppning - inte bara skriva resultat.
Hur har helgen gått för er? Själv har jag haft en riktigt skithelg - är förkyld och orkeslös. Maten funkar i alla fall, så man får vara glad för det lilla. 3 hg ner från förra veckan = de tre jag gick upp, så väger lika mycket nu som för två veckor sedan. Bara att ta nya tag!
Pepp på er!
Lag havsblå Startvikt vecka 43
Ingela73...............110,3...................105,3
Mot1mål..............102,0..................94
Ja, håller med. Fast just nu är jag ett dåligt stöd. Kalas, förkyld + mensvecka. från 92,8 -94 kg på några dagar och just nu äter jag lite hur jag vill så jag går att umgås med. Humörsvängningar big time, men de kommer oavsett matval... lite mindre då min kropp får choklad....Min bästa vecka i månaden är nästa vecka för ge upp finns inte på kartan. Som min sambo sa. Även om jag "bara" äter bra tre veckor i månaden så går det ju på sikt nedåt :) Han är go han! Pepp pepp för oss!
När man har en dålig vecka kan det vara smart att titta hur det såg ut för 4 veckor sedan. Vi är många som påverkas av menscykeln mer eller mindre och då kan det vara ett bra knep. Fungerar för mej i alla fall
Pepp
Vet vad ni menar. Men om ni inte redan testat, så är broccoli görbra mot humörsvängningar och pms! 😊
Lag havsblå Startvikt vecka 43 Bloody................130,8................... cn2015................101,0.................. Ingela73...............110,3...................105,3 Juvel...................125,0................... Kreta17...............113,4...................106,8 Natalie9...............120,1.................. svedala................108,3.................. Tezlan.................122,8................... Elsa01................145,7................... Mot1mål..............102,0..................94
Lag havsblå Startvikt vecka 43 Bloody................130,8................... cn2015................101,0.................. Ingela73...............110,3...................105,3 Juvel...................125,0................... Kreta17...............113,4...................106,8 Natalie9...............120,1.................. svedala................108,3.................. Tezlan.................122,8................... Elsa01................145,7...................139.6 Mot1mål..............102,0..................94
Haha, får humörsvängningar av broccoli
Tycker inte smaken är den bästa som finns bland mat. Skulle jag tvinga i mig den denna veckan hade jag nog slängt tallriken i golvet....den får komma in i maten igen om en vecka. Nej, nyttigt tre veckor i månaden är nog min melodi. Kör på det.