Lag HAVSBLÅ vår/sommar 2018!
Ett litet, men naggande gott gäng, som förhoppningsvis blir ännu mindre - till omfånget alltså! Att antalet medlemmar växer tycker vi är trevligt!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Den som är sist med att registrera för över våra resultat i den stora tråden!
Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
Lycka till, pepp, pepp på er!
Våra startvikter:
Ida40 ........... 115,0
M3II ............. 107,7
SveaLisa ..... 104,9
Lillamyy ....... 108,1
Ankan62 .......101,2
Alzarin ......... 133
Juvel ........... 125
Ackhs .......... 114,2
Fridis75 ........ 120
Karinda ........ 106,2
Akleja ........... 112,8
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/vaaren2018biggestloser/home
Länk till Biggest Loser Tråden:
https://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12878&Sida=1
Jag har lagt över en mobilversion nu..... Tog bort de som inte vägt in den här veckan för att göra inlägget lite mer läsbart! Bättre än inget!
Tack Ida40🌷🌷🌷
Hej igen! Om ni kollar i stora trådens info så står det att vikt ska läggas in senast onsdag. Vi behöver nog bli lite bättre i vårt lag på att rapportera i tid! En sak som hindrar mig onsdag kväll, förutom att jag sällan har datorn på sent på kvällen, är att alla inte loggat sin vikt. Jag blir ärligt talat lite stressad över detta, jag vill inte att Havet ska behöva gå in och hjälpa till! Förlåt att jag gnäller, men det blir tyvärr som ett tvång för mig att ha koll på vår tråd istället för att "tävlingen" känns som något som hjälper motivationen. Handen på hjärtat- om man inte vill vara med kanske man ska säga detta rakt ut, eller skriva i det här fallet. Tråkigt att ev mista gruppmedlemmar, men det är det även att undra om man ska "våga" föra över i stora tråden trots att inte alla är med ännu. Jag vet inte om jag gör bort mig genom att skriva så här, ni får säga ifrån om jag gått för långt. Vi kanske ser olika på vad det här forumet är till för!
Jag tycker du är generös som tar din tid och fixar med våra vikter - och det vill jag att vi i lag Havsblå ska vara tacksamma över!
Så nu skärper vi oss och meddelar våra vikter senast onsdagar.
Du är inte gnällig Ida40
Du gör absolut inte bort dig Ida40.
Jag kan hjälpa till att föra in i stora tråden, brukar oftast ha tillgång att göra det på onsdagar, men har inte riktigt vågat av samma anledning som du.
vi har som sagt olika förutsättningar och olika resor att gå. Vi peppar och stöttar varandra så gott vi kan.
Kämpa på alla lagvänner 💪
Tillsammans fixar vi det.
Vi samarbetar, det är inte bara jag som för över ju! 😊
Nya friska tag till veckan! Får se vad resultatet av 5- och 50-årskalas blir.....
Ida40 det är lugnt! Det skall inte vara någon stress.
Som ni märkt så har inte 16 o 17 kommit in ännu. Har haft varantannat dygn förra veckan. men resultaten kommer in. skall försöka göra dom klara innan jag lägger mig i kväll. För jag tror det kan bli lite knapp om tid i morgon. Skall till gymmet 9,15 sen hem och packa sen åka över till fastlandet kl 16 med båten. flyger sen från arlanda tiil rhodos på söndag morgon.
Ha en härlig resa! ☀️
Tack Ida40!