Lag HAVSBLÅ vår/sommar 2018!
Ett litet, men naggande gott gäng, som förhoppningsvis blir ännu mindre - till omfånget alltså! Att antalet medlemmar växer tycker vi är trevligt!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Den som är sist med att registrera för över våra resultat i den stora tråden!
Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
Lycka till, pepp, pepp på er!
Våra startvikter:
Ida40 ........... 115,0
M3II ............. 107,7
SveaLisa ..... 104,9
Lillamyy ....... 108,1
Ankan62 .......101,2
Alzarin ......... 133
Juvel ........... 125
Ackhs .......... 114,2
Fridis75 ........ 120
Karinda ........ 106,2
Akleja ........... 112,8
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/vaaren2018biggestloser/home
Länk till Biggest Loser Tråden:
https://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12878&Sida=1
Jag tycker inte alls det är lätt att gå ner i vikt, många frästelser, dagar man inte kan träna fast man vill osv. Det tar längre tid för mig iaf att gå ner.. som ni vet har jag gått ner mina första -5 Men nu vill jag gå ner ytterligare 5 kg.. vore så himla skönt till sommaren.. Tack för mig, trevlig vecka. Pepp till er. Kram
Och där vaknade jag på morgonkvisten och trodde det var torsdag och att jag återigen glömt väga mig. Haha, nu har jag en måndagsvikt om minnet sviker på onsdag
Hej alla vänner i lag Havsblå! Titta - vi är veckovinnare v 19!
Min vikt minskar men väldigt hackigt. Ena vecka ca 2 kg och påföljande vecka - 0,1 kg trots att jag är hyggligt konsekvent. Har accepterat att det ser ut så. Har därför inga införstörre förväntningar inför morgondagens vägning och rapportering .
Pepp till er alla!💪🏼💕💪🏼
Lag HAVSBLÅ vecka 20:
Ida40 ........... 115,0 ..... 106,2
M3II ............. 107,7 .....99,9
SveaLisa ..... 104,9 .....
Lillamyy ....... 108,1 .....
Ankan62 .......101,2 .....
Alzarin ......... 133 .....
Juvel ............ 125 ..... paus
Ackhs ......... 114,2 .....
Fridis75 ....... 120 ..... paus
YES!!! Nu är jag under 100 😀 Äntligen 😃
Grattis M3II! 🤸♂️
Stort Grattis!
så roligt för dig, jag längtar dit,,, får se på längre sikt, förhoppningsvis väger jag under 100 närmare jul.. det ser jag fram emot, har någon av er tänkt på fettsugning? det har jag, om jag hade 30- tusen spänn då skulle jag göra det, slippa detta extrafett som man går omkring med... det är så jobbigt, speciellt nu till sommaren, då de flesta kvinnor har fina klänningar eller tjolar, så fint, men, jag .... äää, förlåt, jag höll på att säga ett fulare ord,, "skit" oxå,,, jag hatar verkligen att vara så tjock och överviktig, vill komma ner fortare så jag slipper min mage, mina lår oxå för den delen, det är bara jobbigt just nu, varmt med byxor, jag klippte sönder ett par svarta byxor som jag kan ha till skjorts,, blev skönt,, alltid något bra..
känner mig lite nere igår och idag,, hoppas det går över... ursäkta mig, jag kände för att skriva av mig lite, tack för att ni finns,, varm kram till er.. ni är underbara.. tack för erat stöd, det behövs verkligen.
Halkade av och ”glömde” rapportera, men är nu på rätt spår igen.
Lag HAVSBLÅ vecka 20:
Ida40 ........... 115,0 ..... 106,2
M3II ............. 107,7 .....99,9
SveaLisa ..... 104,9 .....
Lillamyy ....... 108,1 .....
Ankan62 .......101,2 .....
Alzarin ......... 133 ..... 128,9
Juvel ............ 125 ..... paus
Ackhs ......... 114,2 .....
Fridis75 ....... 120 ..... paus
Hejsan alla 🤗
Jag glömde förra onsdagen. Idag har jag vögt mig.
Äntligen under 100 kg. Men det går så sakta.
vikt 99.3
Tacksam om nån vill skriva in. Måste lära mig att kopiera.
Tack 🌞
101,2 kg- tack på förhand för hjälp med överföring.💐
Grattis till er som passerat det magiska strecket!