Lag HAVSBLÅ vår/sommar 2018!
Ett litet, men naggande gott gäng, som förhoppningsvis blir ännu mindre - till omfånget alltså! Att antalet medlemmar växer tycker vi är trevligt!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Den som är sist med att registrera för över våra resultat i den stora tråden!
Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
Lycka till, pepp, pepp på er!
Våra startvikter:
Ida40 ........... 115,0
M3II ............. 107,7
SveaLisa ..... 104,9
Lillamyy ....... 108,1
Ankan62 .......101,2
Alzarin ......... 133
Juvel ........... 125
Ackhs .......... 114,2
Fridis75 ........ 120
Karinda ........ 106,2
Akleja ........... 112,8
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/vaaren2018biggestloser/home
Länk till Biggest Loser Tråden:
https://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=12878&Sida=1
Ida40!
Du har dragit det tunga lasset denna termin. Vi andra ska hjälpa till mer. Den som är först in efter klockan 22 på onsdagar tycker jag ska lägga över i BL-tråden. Du får inte känna dig stressad av det. Däremot är det nog bara du som kan lägga till nya medlemmar i denna tråden. Jag tror att det ska bli en ny tråd - höst tråden och då kan vi förhoppningsvis få lite ordning på oss
.
Jag kommer att vara tillbaka och jag hoppas att du Ida40 också är det. Du är en av de som sporrat mig mest. Ett litet "gilla" här och där gör så väldigt mycket.
Någon eller några veckor behöver jag för att vara i form igen...då kommer jag.
Kram o pepp till er alla
Svealisa
Tack Svealisa, det värmer, men jag tycker allt att vi hjälpts åt! 😊 Någon startar tråden på måndagen och någon annan avslutar och för över i stora. Åter någon hjälper andra in med vikten (önskar verkligen att detta funkade med mobilen, skulle underlätta för flera)! I och med att onsdagsrutinen inte funkat toppen så har jag försökt köra invägning och överföring sent så att jag kan föra över, men det har inte riktigt passat. Glömt, glömt, glömt. Ja, ja, vi får se! God natt på er, det verkar vara fullt ös som gäller sedan jobbet började igen och sedan somna tidigt!
Lag Havsblå vecka 34
Ida40 ........... 115,0..... 102,8
M3II ............. 107,7......
SveaLisa ..... 104,9..... paus
Alzarin ......... 133 ......
Ackhs .......... 114,2 .....
Karinda ........ 106,2......
Akleja ........... 112,8 ....
😂 Hallå!
Lägger väl över mig själv då..... 😉
Hej !
Ledsen att jag missade denna vecka, vikten var 119,6. Hör av er hur det blir med eventuell ny tråd efter nästa vecka vet inte om jag ska fortsätta men vi hörs ! /UK
94,1 kg förlåt radiotystnaden ! Förstår till fullo att du undrar.🤗
Tror nästa vecka är sista invägningsveckan. Anmälan till höstens runda är öppen, såg länken i stora tråden. Acks- du kan meddela din vikt i stora tråden om du vill, tror inte att den är stängd, så att säga! 😊
Jag är på semester i Spanien så kommer inte att registrera någon vikt förrens jag kommer hem igen i slutet av september
Hej !
Jag kommer inte att fortsätta på nystarten nästa vecka !
Mvh/UK