icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag SilverMarin våren 2015

Mycket engagerad
106 inlägg
4 januari 2015 09:00

God fortsättning på det nya året, alla kämpande vänner. Lycka till med ALLA era föresatser! yes

Viktigt: Se till att ni kopierar den SENASTE listan i tråden, när ni lägger in er egen veckovikt - annars blir det ju någon eller några som inte kommer med i rapporteringen till BL-tråden!

Man får ha vilken personlig vägdag man vill och även rapportera in sin vikt här i SilverMarins egen tråd på valfri veckodag, men vi rapporterar in till "BIGGEST LOSER mot sommaren 2015!" http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=11023 på onsdagskvällar efter kl 21.00. Det räcker att EN person gör detta; lämpligen någon som uppdaterar sin egen vikt här ungefär vid den tiden - eller någon annan frivillig (fast om någon eller några kommer in efter detta med sina viktuppgifter, får man själv även rapportera till BL).

OBS! Här i laget är ingen mer "boss" än någon annan; vi ansvarar alla för att reglerna följs och att rapporterna blir gjorda och korrekt överförda till BL-tråden.  

Fler regler finns att läsa på hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermotsommaren2015/regler-och-ordning

• Mycket engagerad
    378 inlägg
    26 februari 2015 06:12

Sorry sen invägning denna vecka. Jag lägger över en uppdatering 😊

stort grattis Misslion!!!!

peppisar alla!

• På gång
    36 inlägg
    27 februari 2015 09:13

Uppdatering!!

Lag SilverMarin v9

Namn: ……...Startvikt…….v9:

Agrippa………(61,7)…...60,6
    ahrodie.……...(60,8)……
    Anehil ………..(68,6)…...
    Ankhiana…….(61,5)…… 
    blåöga.............(68,5)…...
    Bollis….…..….(70,1).......65,6
    epicfail……….(65,3)……
    ewq ……..…...(62,1)…… 58,8
    Fordgirl………(59,3)...…56.3
    GM1958……..(69,8)…….
    Hellen..............(79,0).......78
    Jezzan ………(70,0)…….
    Kattisy………..(72,7)…….68,1
    Knegoff……....(71,5)…….
    krita..................(63,0).......62,5
    madde65…….(67,0)……61,8
    malbex……….(67,2)……
    Mardan………(73.0)……. 
    masa1975…...(64,6)……
    Misslion……...(71,5)……69,6
    Mittsätt………..(67,0)….. 65,3
    Ramona80…..(65,9)……
    Santeri……….(62,9)……61,8
    SimoneEk…....(69.0)……
    soch…………..(71,5)……68,7
    SoofieD………(67,2)…… 

Hälsningar 

Agripp

• På gång
    36 inlägg
    27 februari 2015 09:18

Hej alla... Ursäka om man varit sen... Jag har fallit på en svacka igen.. Tror jag är beroende av mitt ex. Jag "gjorde" slut för 16 dagar sedan och har mått dåligt alla dagar efter det. Kanske mått bra 2 dagar totalt. Det är en riktigt sjuk känsla jag har. Enda jag e stolt över är att jag inte skrivit tillbaka till honom. Men jag gör sjuka saker som t.ex. går in på hans facebook (trots att vi inte är vänner) och typ kollar vem han lagt till och hans aktiviteter som han gör o som syns offentligt. Jag orkar inte med mig själv. För att jag gör sådant. Skäms också. Blir trött men fortsätter med ett sådant beteende. Inland vill jag gå vidare men kan liksom inte. Kan tillägga att vi var tillsammans i 7 år och att ja.. D har varit upp o ner. Borde jag söka hjälp? Så pinsam jag är.. Vill nästan radera allt det jag skrivit men låter det stå. Hoppas ni inte tycker jag är jobbig. 

Som tur är så går träningen framåt... O d e det enda som gör mig glad.. O ni på MD med... Kramar

• På gång
    36 inlägg
    27 februari 2015 09:34

Förresten alla är så duktiga o kämpar på så bra. Stadigt o bra! Man motiveras utav att kolla på vår vikt lista. Peppningar till oss ALLA :).

Agripps

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    27 februari 2015 09:34

Argbigga du ska i te känna att du är jobbig. 7 år är väldigt lång tid att leva med någon annan och denna person blir ju som ens bästa vän så det är tufft om det tar slut och man inte kan ses mer. Det tar lång tid att komma över. Sådant så 16 dagar är ju ingenting. Det är jättebra att du har något du tycker är roligt så som träningen men det är också viktigt att tillåta sig själv att sörja lite. Jag skickar dig styrkekramar och hoppas att du känner att det blir lättare snart. 

• Engagerad
    82 inlägg
    27 februari 2015 12:06

Agrippa: Du behöver absolut inte skämmas. Som Bollis säger så är det tufft att bryta upp efter 7 år. Det är ingenting man lägger bakom sig på några dagar. Försök blicka framåt, men tillåt dig själv att sörja och döm inte dig själv så hårt. Att det blir lättare med tiden är kanske en klen tröst, men det blir det. En dag i taget

(HAHAHA... Bollis! Du har skrivit "Argbigga" istället för Agrippa i din kommentar... laugh )

• På gång
    36 inlägg
    27 februari 2015 13:58

Ne era tröst hjälper mig väldigt mycket måste jag säga. Jag kan liksom börja gråta vid hög ansträngning. Exempelvis när jag en dag jobbade hårt på Frukt och Grönt på ICA och sen skadade jag min fot med trucken. Väl hemma kände jag hur trött jag var efter 9hrs arbete och en skadad fot. Sen när man kom hem så grät man bara, man tyckte att allt var skit och tårarna ba rann. Eller när man känner sig stark, jag har typ har glömt bort den känslan för jag har lätt o försvinna i mig själv, men sen när man ser sig själv stå där o trampa på gruppträningen och man orkar kämpa på, då kan det komma en tåre då med.. Svårt att inte dömma sig själv, tycker jag, för det är ändå liksom 7 år. Jag ser det som ett misslyckande, därför det är så sorligt. Jag utgår från mig, fan istället för att dömma mig själv borde jag kanske bara gaska upp mig själv. Usch ne jag är förvirrad. Tack iaf, det hjälpte. 

P.S Kör någon GRIT här? Det får mig att gå igång riktigt bra :D. Har bara kört det 3 ggr men tror jag kommer fortsätta D.S

• Mycket engagerad
    248 inlägg
    27 februari 2015 14:29

Haha min trötthet och koncentration på sonen snarare än på att läsa rätt ställer till det. Jag ber om ursäkt 

• Engagerad
    62 inlägg
    27 februari 2015 16:00

Agrippa, 7 år är lång tid. Påminner om mitt ex, oxå 7 år av total berg och dalbana. Var tufft när man till slut släppte taget. 

Men nu är jag gift med hans totala motsats och vi har 3 underbara barn ihop.

Värsta klyschan, men tiden läker faktiskt alla sår. Styrkekramar till dig!! Och en härlig helg till alla! 

• Mycket engagerad
    206 inlägg
    3 mars 2015 02:06

Nej nu får jag ta nya tag... Försökt lite halvhjärtat ta tag i mina 2 kg övervikt, menar nu den övervikt jag fick på vistelsen 6 v i Thailand, Det händer inte mycket kan jag säga. Men nu kör jag igång en VLC period, kör drycker och soppor i minst 3 veckor. Blir så trött på mig själv, varje kväll så är jag såååå otroligt hungrig och magen svider, tar då 1 knäcke macka som klonar sig och blir 3-4. Varende kväll likadant, känner att jag bara måste bryta det och jag tror det enklaste och bästa sättet är att köra en tuff period med inget att tugga. Nu kör jag, första dagen har gått och jag går och lägger mig hungrig. Godnatt tjejer och killar om vi har någon i gruppen. Kram ta hand om er och var snälla mot er själva!