God fortsättning på det nya året, alla kämpande vänner. Lycka till med ALLA era föresatser!
Viktigt: Se till att ni kopierar den SENASTE listan i tråden, när ni lägger in er egen veckovikt - annars blir det ju någon eller några som inte kommer med i rapporteringen till BL-tråden!
Man får ha vilken personlig vägdag man vill och även rapportera in sin vikt här i SilverMarins egen tråd på valfri veckodag, men vi rapporterar in till "BIGGEST LOSER mot sommaren 2015!" http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=11023 på onsdagskvällar efter kl 21.00. Det räcker att EN person gör detta; lämpligen någon som uppdaterar sin egen vikt här ungefär vid den tiden - eller någon annan frivillig (fast om någon eller några kommer in efter detta med sina viktuppgifter, får man själv även rapportera till BL).
OBS! Här i laget är ingen mer "boss" än någon annan; vi ansvarar alla för att reglerna följs och att rapporterna blir gjorda och korrekt överförda till BL-tråden.
Fler regler finns att läsa på hemsidan: https://sites.google.com/site/biggestlosermotsommaren2015/regler-och-ordning
Nu har jag kommit iväg till gymmet sedan i söndags, det känns bra!
Sitter även här och peppar mig inför en 16:18 diet som jag blev tipsad om. Ska se om jag klarar detta. Tänker göra detta må, on och fredag, med start på måndag.
Lycka till alla ni andra!
Lag SilverMarin v10
Namn: ……...Startvikt…….v10:
Agrippa………(61,7)…...59,2
ahrodie.……...(60,8)……
Anehil ………..(68,6)…...
Ankhiana…….(61,5)……
blåöga.............(68,5)…...
Bollis….…..….(70,1)....... 64,5
epicfail……….(65,3)……
ewq ……..…...(62,1)…… 58,8
Fordgirl………(59,3)...…
GM1958……..(69,8)…….
Hellen..............(79,0).......77,8
Jezzan ………(70,0)…….
Kattisy………..(72,7)…….68,6 (0,5 upp, mycket fest denna vecka :( )
Knegoff……....(71,5)…….
krita..................(63,0).......62.5
madde65…….(67,0)……
malbex……….(67,2)……
Mardan………(73.0)…….
masa1975…...(64,6)……
Misslion……...(71,5)……69,1
Mittsätt………..(67,0)…..65,2
Ramona80…..(65,9)……
Santeri……….(62,9)……61,6
SimoneEk…....(69.0)……
soch…………..(71,5)……69,0
SoofieD………(67,2)……
Lag SilverMarin v10
Namn: ……...Startvikt…….v10:
Agrippa………(61,7)…...59,2
)
ahrodie.……...(60,8)……
Anehil ………..(68,6)…...
Ankhiana…….(61,5)……
blåöga.............(68,5)…...
Bollis….…..….(70,1)....... 64,5
epicfail……….(65,3)……
ewq ……..…...(62,1)…… 58,8
Fordgirl………(59,3)...…
GM1958……..(69,8)…….
Hellen..............(79,0).......77,8
Jezzan ………(70,0)…….
Kattisy………..(72,7)…….68,6 (0,5 upp, mycket fest denna vecka
Knegoff……....(71,5)…….
krita..................(63,0).......62.5
madde65…….(67,0)……61,6
malbex……….(67,2)……
Mardan………(73.0)…….
masa1975…...(64,6)……
Misslion……...(71,5)……69,1
Mittsätt………..(67,0)…..65,2
Ramona80…..(65,9)……
Santeri……….(62,9)……61,6
SimoneEk…....(69.0)……
soch…………..(71,5)……69,0
SoofieD………(67,2)……
Nu har jag lagt över vikterna
Hej tjejer!
Vad tränar ni en dag som denna? Jag är sugen på att springa ute i fin vädret.
Hur många gånger tränar ni i veckan?
Agrippa: Jag promenerar eller springer varje dag. Nästan varje dag iaf. :) Det känns nödvändigt för mig att röra på mig för annars får jag äta så lite för att hålla mig under ett kaloriintag som får mig att gå ner i vikt. Nu kommer våren med stormsteg i Sthlm och det kommer at bli jobbigt... Har redan känningar av pollenallergin. :( Kommer antagligen att köra mer yoga och styrketräning hemma framöver, men det är väl inte fy skam det heller. Behöver stärka upp främst axlar och öka flexibiliteten.
Här är det mycket promenader då jag är mammaledig om dagarna men några kvällar i veckan blir det olika pass på gymmet iform av cirkelträning, spinning eller skivstångspass. Min söta man gav mig PT-timmar förra året så det har varit en del av den varan också :-). Jag använde den sista ikväll så nu är jag helt slut i hela kroppen :-).
Underbart! Så duktiga ni är! Vad är PT? Personlig tränare? Det måste vara den bästa gåvan man kan ge någon, seriöst. Jag tänkte ha som mål 4 gånger i veckan träning men 3 är just good enough. :-p. Idag tränade jag Bodycombat. Hahaha ibörjan gick det bra men sen var jag så slut o seg haha. Skrattade åt mig själv. Men känner att jag är bra på mag övningarna. Det är jag faktiskt rätt stolt öve. ewq: ÅH NEJ POLLEN. FAN VAD JAG HATAR POLLEN. Det förstör så mycket. Men det bra om du har börjat medicinerat dig i tid.. Då e det lättare..beroende på hur känslig du är.. Jag försöker äta mycket äpplen under åren för jag är lite allergisk mot det och under björk o gräs säsongen är det extra svårt o käka äpplen för mig. Men känns som det blir bättre med åren.. Lycka till alla i gruppen. Kämpa på. Förhoppningsvis orkar jag springa imorgon istället ^^
Agrippa: Det blir lättare varje gång, så ge inte upp Body Combat träningen! Ja, jävla pollen... Köpte medicin idag och hoppas på att det blir en hanterlig pollensäsong i år. För oss båda! Kör hårt med löpningen imorrn! En kort vända är bättre än ingen alls. 😊
Ja PT är personlig tränare och jag är min kära man evigt tacksam för den presenten. Jag har lyckats få tillbaka min kropp efter min graviditet och det känns helt underbart. Jag gick ju trots allt upp ca 20 kg och det är i te helt lätt att bli av med liksom ;-). Imorgon blir det invägning men tror att jag fortfarande står still men vi får se.
Pepp på er alla duktiga :-)