Välkommen till lag Turkos 2014
Vecka 33: Biggest Loser i Lag Turkos är: Shanarya!!!!
Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. För in din vikt här under veckan, med hjälp av listan här nedan. Jag för sedan över listan till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag klockan 21:00. På detta sätt förenklar vi det grymma jobb Havet redan gör!
När ni rapporterar in er vikt:
• Se till att ni kopierar senast tillagda lista. Första personen kopierar listan här nedan.
• Klistra in i kommentarsfältet.
• Skriv in er egen vikt.
• Lägg sedan till kommentaren som vanligt.
..................Startvikt......Vecka 37......Vecka 38
Mindre13........99,0 kg........99,0 kg.........
Tezlan............98,1 kg.........xxx............
HenrikB..........100 kg.........xxx.............
schnork..........96,9 kg.........98,3 kg........
Shanarya.......102,3 kg........xxx.............
Roosan..........90,0 kg..........83,6 kg.......83,3 kg
Nette73..........101,3 kg.......92,7 kg.......
50åring...........107,6 kg......xxx.............
evave..............102,0 kg......xxx.............
Christ12.........102,0 kg.......xxx............
Vickan15........100,8 kg.......xxx............
Kacko.............107,0 kg......xxx.............
NaGo..............102,6 kg......xxx............
CleoGbg........103,2 kg.......xxx............
keepcalm.......103,4 kg......xxx.............
Hammer65....104,0 kg........xxx............
Narve..............104,8 kg.....xxx.............
jossangl.........99,0 kg........xxx.............
wemanb1......90,3 kg........xxx.............
Biggest Loser 2014 hemsidahttp://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/home
Med positiva tankar och kommentarer kan vi ta oss långt, nu ger vi järnet!
Jag väntar en stund till innan jag rapporterar in till Havet..
Nu har jag rapporterat! Många som ej meddelat sin vikt denna vecka, hur går det för er kära lagmedlemmar? 50åring, vad har hänt? Blir orolig för dig :( Styrkekram!
Mindre13 du det står jag är februari menar du januari tänkte feb har it varit ännu
Tezlan, jag menar att hittills i februari så är du Biggest loser :) Det har gått ett par veckor och väldigt lite kvar, så för att peppa igång så visar jag vem som hittills denna månad har gått ner mest. Förstår du? :)
Mindre13 aha nice hehe nu är min fot mycket bättre så det är igång med träningen väldigt snabbt =) 3ggr/veckan är det som är minimum som jag ska ha
Hej! Idag visade vågen på 88,4så endast 1 hg. Idag ska jag börja och träna igen efter ett långt uppehåll p.g.a förkylning och ont i halsen, det ska bli skönt att komma igång igen. Ha nu en bra måndag och PEPP på er tjejer.
Jag tjuvvägde mig idag (fy mig) och det visade några hg plus, vad nu? Har haft en jättebra vecka med både kost och motion. Kan det vara så att man går upp i vikt när man kommer igång och tränar mycket efter en längre period vila? Känns ju lite retsamt att gå upp i vikt efter en bra vecka. Eller är det kanske "röda veckan" som spökar och jag samlar på mig vätska? Åh, hoppas det ger med sig till onsdag, håll tummarna åt mig!
Är bortrest denna vecka och missade att väga mig innan resan påbörjades så jag står kvar på samma vikt som förra veckan =). Har meddelat Havet detta också. Hoppas på att jag ska kunna äta vettigt trots hotellboende med middag och lunch ute på stan. Är tokförkyld dessutom så någon träning blir det inte heller. Typiskt att det kommer nu då jag hade kommit igång så bra under februari.
Mindre13: jo visst är det så att man blir svullen av mensen och att det kan visa lite plus men deppa inte för de utan fortsätt kämpa med träningen ändå pepp till dig
...............Startvikt........Vecka 8......Vecka 9 Roosan..........90,0 kg.........88,5 kg.......88,4 kg Vickan15........100,8 kg.......98,8 kg......98,8 kg evave..............102,0 kg.......100,1 kg.... Christ12.........102,0 kg.......99,2 kg..... CleoGbg........103,2 kg.......99,3 kg......98,2 keepcalm.......103,4 kg.......97,8 kg..... 50åring...........107,6 kg.......107,5 kg... Mindre13........99,0 kg.........96,1 kg..... Tezlan.............98,1 kg.........91,1 kg..... HenrikB..........100 kg..........94,0 kg..... schnork..........96,9 kg.........94,9 kg..... Kacko.............107,0 kg.......xxx............. Shanarya.......102,3 kg.......xxx............. NaGo..............102,6 kg.......xxx............ Nette73..........101,3 kg........xxx........... Hammer65....104,0 kg.......xxx........... Narve..............104,8 kg.......xxx............ jossangl.........99,0 kg.........xxx............