Veteran
5155 inlägg
Hur klarade ni eran målsättning första kvartalet?? Min målsättningen fungerade inte alls, men inga sura miner. Hu blev första kvartalet för er !!! Bara att sätta fart igen, en ny tråd och nya mål !! Kom igen !! Skriv in eran målsättning för det andra kvartalet 2014. När juni är slut så kan vi utvärdera hur det gått. Det behöver inte bara gälla viktminskning utan det mesta i livet.
Välkommen Donnina och alla andra !!! Morgondoppet....... brrr...... men dom säger ju att det är skönt :)
Ja Thyndra, än är det alldeles för kallt, - inte bara i vattnet... Ruskigt o kyligt o grått o trist är vad det är! Funderar lite på den här tråden, rapporterar ni vikt eller andra delmål då och då eller med jämna mellanrum, eller bara vid kvartalets slut? Jag är med i ett par andra trådar som rapporterar vikt / motion varje vecka, tycker det är ett bra sätt att hålla koll. Trådarna dels en tävling mot andra och dels en tävling mot ett sammanlagt viktmål. Vi hörs, ha det gott!
Läste just mitt tidigare inlägg där jag hade som mål att gå ner 7 kg! Vilken optimist, - ett mera realistiskt mål är 4 kg till Midsommar och då kanske det kan bli 4½ vid månadsskiftet juni/juli Ha en fortsatt skön vår!
Nu har det lossnat lite på mitt stilla sående med vikt ned gången. Veckans vikt 65,5 kg.
Här är målet 10kg bort till midsommar! Lyckats gå upp 8kg samt 15 cm i midjan de senaste månaderna, så nu passar inga sommarkläder. Hög tid att göra något åt detta, så jag startade i måndags på 83,3kg, 103cm i midjan , huvaligen....