Nu startar jag ytterligare en grupp här på MD ”Målvikt 2016”.
Om intresse finns, så drar vi igång vecka 01, men vi kan ju alltid smygstarta redan nu men att peppa varandra så att vi har strategin klar för oss när vi drar igång.
Jag har tänkt mig att gruppen inte får bli större än 10-15 personer och för att vara med i en grupp så är kravet att man är plusmedlem.
Det som skrivs i en grupp syns bara för gruppmedlemmarna men de sammanställningar jag sedan gör kommer att vara synligt för alla och upplagda någonstans under Mina Bilder
Observera att målvikten inte ska vara längre bort än runt 10-15 kilo, vilket står i informationen när man går in på gruppsidan
Välkomna!
Tack gitta52
Hej gittan52! Jag vet att det ska finnaa ett annat forum men jag hittar inte det nu. Jag gjorde det förra fredagen när jag rap. vikten./ M.v.h "Roosan"
Roosan, det är inte ett annat forum utan en grupp och jag har mailat dig ang det.
Jag vet att du maiöade mig det och då hittade jag den gruppen. Men jag hittar inte den nu. Har tummen mitt i handen när der gäller data. Är glad när jag klarar något. Var ska jag gå in för någonstsns, har letet och försökt. Tack på föhand. Ha en trevlig helg.
Roosan, är det inte bland grupper? Du hittar det mellan Min profil och Bloggar längst upp på denna sidan. Leta sedan efter Målvikt 2016
Inte lätt med tekniken
Om du läser det mail jag skickade dig idag så hoppas jag att det klarnar.
Tack paloma nu såg jag det. Tack även gittan52 jag såg ditt mail att jag inte är med i gruppen.
From lördag 30/1 finns det 2 vakanser i gruppen. Har du 10-15 kg kvar till din målvikt och tycker att information om vad som gäller för gruppen stämmer för dig, så tveka inte att lämna in en ”ansökan”