Veteran
6812 inlägg
NYTT ÅR! NYA TAG! Välkomna till en ny omgång av Biggest Loser! Denna omgången delar Matdagboken ut 2 st Biobiljetter varje månad till den som gått ner mest i %! Nu mina kära vänner tänker jag ta lite ledigt från Biggest loser! Tänkte vi kör denna veckan också, alltså maj månad ut!
Denna tråd har sommaruppehåll!
Återkommer igen. Med en ny tråd! Länk till Hemsidan: https://sites.google.com/site/nyabiggestloser2014/
Jag vill vara med, snart i mål dock hoppas jag. Startvikt 67,9
Jag vill hoppa på igen.... efter en gräslig höst där mycket förutom min vikt har rasat är det dax att ta tag i mig själv igen. Återkommer med vikt efter nyår!!!!
Jag är med,men det har ju redan Babs meddelat=)
Hej! Ja med i chilli apelsin min vikt som ska va startvikt är 108,5. Hjälper du mig Havet?!
Ursäkta Havet, nu döpte jag om oss igen Dimmiga körsbär ska det vara. Vi återkommer med vikter.
Härligt att du orkar fortsätta, Havet! Jag har några kilon kvar så jag vill hänga med även efter nyår. Min startvikt denna vecka är 69,0 kg.
Jag är också med. Återkommer med startvikten.
Jag är också med, väger mig måndagar. Vikt 90,0 den 30/12
Hej! Ja med i chilli apelsin min vikt som ska va startvikt är 119 Hjälper du mig Havet?! Gott nyttit år
HAVET Du är helt underbar som orkar hålla på med detta. Vill önska dig o alla andra ett gott nytt 2014 med många kiloras. Kram till er alla